< Tilbake til oversikten

Oppbevaring av kokte egg, eggemuffins, lapper ...?

mamma til tre gutter sa for siden:

Det jeg lurer på er hvor lenge kan kokte egg oppbevares i kjøleskap og i romtemperatur?
Det samme lurer jeg på me tanke på eggemuffins, ziggylapper og lollypoppbrødet? :confused:

Jeg skal snart på ferie (i Norge), og tenkte å lage til så jeg kan ha med i kjølebag! Blir borte i to uker og skal kjøre endel! :o

Tusen takk for svar!;)

luringen sa for siden:

tja jeg fryser det ned og tar opp til en dag eller forbruk. kokte egg holde jo noen dager i romtemp men...

mamma til tre gutter sa for siden:

Takk for at du tok deg tid!:)

Hadde tenkt å ta med endel lapper og sånne egge/pølsemuffins i en kjølebag på ferie, men vet som sagt ikke hvor lenge det, sånn ca, vil holde i "kjøleskap"!:o

Noen flere som vet hvor lenge ziggylapper holder seg i kjøleskap og/eller romtemperatur? Muffinsene??

Stupedama sa for siden:

Du blir bare nødt til å prøve! Og låne deg et campingkjøkken når det begynner å bli grønt i bagen? :lol:

Det holder sikkert 4-5 dager, hvis du klarer å holde bagen kald. Men det er bare et gjett i luften, like godt eller dårlig som ethvert annet gjett!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.