< Tilbake til oversikten

Ketose-ånde-stix spm

Lava sa for siden:

Sånn rett før jeg legger meg:

Skal ikke den flotte ånden gå bort når man ikke spiser som om man skal
være i ketose?
eller er man i ketose så lenge man har ånden?
har ikke utslag på stix, og går ikke ned i vekt, men har ånden...

Spiser litt brød mat og mest som før, lavkarbo ala ketolyse.

Må vel kanskje begynne å veie og telle karber?? :eek:

legger meg nå og ser etter svar i morgen :klem:

Lava sa for siden:

bump

Fungirl sa for siden:

Du bør nok veie maten din og telle karbs hvis du vil være i ketose. Kan jo hende ånden kommer av at du ligger i grenseland og da produseres slik ånde. Jeg hadde den i ca en uke, men jeg har vært i ketose hele tiden så er ikke så lett å sammenligne.
Men anbefaler deg iallefall å veie mat og telle karbs, jeg har holdt på i nærmere fem uker nå og jeg teller fremdeles og kommer til å gjøre det lenge selv om ting begynner å sitte litt bedre i fingrene og hodet :)

Brød er drepen for meg, lagde lavkarbobrød, faktisk det som står utenpå bakemiksen, og jeg gikk opp den uka og var konstant sulten. Gikk riktignok opp bare 300 g, men uansett nok til å kunne miste litt motet... Kutta det derfor tvert :)

Fungirl sa for siden:

hehe fikk forresten ikke med meg at du var ferdigslanket :) Da er det nok ikke så viktig med alt det jeg nevnte over. Da er du vel over på lavkarbo istedenfor Ketolyse :)

Distrea sa for siden:

Spiser du mer enn 50 karber?
Noen er i ketose på ganske mange karber.
Jeg får dårlig ånde av å spise mye kjøtt også... tanntråd er viktig :ja:

Lava sa for siden:

OK, takk for råd, får begynne å telle karber og se hva som skjer :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.