< Tilbake til oversikten

Kaffe!

mocca75 sa for siden:

Hjelp, drikker en del kaffe, 1-2 kopper til frokost, kanskje en til lunch, og en til ettermiddagen. Er det mye karber i det som jeg ikke har regnet med?
Kan kutte ned på kaffen, men må ha en til frokost....
Kan noen hjelpe meg m dette. Prøver å skjerpe meg på alle måter nå, må jeg ofre kaffen helt?:(

leyla73 sa for siden:

Kaffen min får ingen ta fra meg!!! ;)

Så jeg drikker kaffe, - noen kopper pr. dag, uten at det lager krøll for meg. :):)

luringen sa for siden:

jeg har drukket kaffe som vanlig jeg. Latte også... men drikker myyye mer vann! 1 kopp kaffe = 1 kopp vann

mocca75 sa for siden:

tusen takk, tror jeg skal kutte litt ned på kaffen, og kjøre på med mye vann. Kanskje det ikke blir så gæli alikevel. Skal prøve resten av denne uken og se hvordan kaffe påvirker vekta.
Har jo investert i dyr kaffemaskin for bare 2 år siden. Elsker den og den fantastiske kaffen den lager. Men kan jo kutte litt ned, da bruker jeg heller ikke så mye kaffebønner;)

luringen sa for siden:

unn deg deilig kaffe om morran da...evt på ettermiddagen så har du noe å glede deg tl

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.