Jobber du på esso? Jeg synes esso burgern er så god,men det har nok noe med at man har kjørt bil tre timer når man stopper der og tar matbit;) Så det er ikke så ofte.
hamburger uten brød er jo ikkje mykje hamburger då... tipper dei ser rart på meg på esso om eg ber om ein hamburger uten brød, men med masse salat.... hehe
men kjekt å vete kva ein kan ty til i krisetilfeller spes no i desse ferietider...
Har bedt om det før... og ja! de ser rart på deg, men det driter du vel i...? hehehehe Så lenge du blir mett så! ber nærmes om karbonade med masse salat og dressing jeg! Er nok ikke så veeeeldig uvanlig det heller, med tanke på all gluten-allergien i dette landet. :-D Går helt fint å spise også, særlig hvis de har en boks å ha det i! :-D
har bedt om det før, så det jeg fikk høre var om jeg ville ha en boks i stedet for sånn papir- slik at jeg kunne få mer salat... var helt greit det jo :D
hei hei hei, jeg jobber på ESSO å kan bekrefte at burgeren inneholder 0,9 g karbohydrat pr. 100g . spiser en 190g med salat og dressing. nammi. å det er ikke rart at dere ikke vil ha brød altså, er flere med gluten allergi som kjøper det hos oss.... kan nevne at vi har løvstek og biffsnadder også, med 0g karber....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.