Så i den matvaretabellen på førstesiden her at baconcrisp nesten ikke inneholder karbohydrater. Betyr det at man kan spise det på ketolysekuren? Høres veldig usunt ut når man skal gå ned i vekt...
og finnes den noen tyggegummier man tygge på ketolysekuren?? det er virkelig helt krise for meg å ikke få tygge tyggegummi!!! ødelegger nesten lysten på å klare dette.. hehe..
Men nei, er nok ganske lite tyggegummi man kan tygge... eneste jeg kan komme på som et ok alternativ er debron sine. Har sett dem på Ica Maxi og helsekoster
Men må sies at jeg også var veldig avhengig!! Men det gikk utrolig bra. Finner alltid noe annet å tygge på om jeg måå ha noe. Vil jeg ha søtt så kan vi tygge på store Ifa. I mitt tilfelle var også frisk pust etter måltider også viktig, men med munnspray og/eller debron sine peppermint-drops så var jammen ikke det noe problem heller :D
Takk for svar på her og der :)
Så vi kan spise store ifa?? det hjelper jo litt i såfall. munnspray tenkte jeg på, men skal prøve den debron tyggisen eller pepperminte drops da ja:)
Ja store Ifa inneholder bare 0,6 tellende karb per pose :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.