< Tilbake til oversikten

Baconcrisp?

kfj sa for siden:

Så inne på den matvaretabellen her at baconcrisp ikke inne holder noen karbohydrater nesten.. betyr det at man kan spise det da?? høres jo frytkelig usunt ut å spise sånt når man skal slanke seg...

Marita sa for siden:

Du kan spise det, ja :) Baconcrisp har vel 0 karber, men om du vil ha et tips så er Bacongullet bedre på smak for min del i allefall.. er 2,5 karber pr 100 gram, men det er vannvittig mye bacongull altså! Veier jo ikkeno nesten :D

Bare husk at det er ganske mye salt uansett variant, så kroppen samler nok litt vann i et par dager :)

Fungirl sa for siden:

Du kan trygt spise baconcrisp. Er dette jeg bruker til lørdagskos :)

Elanessë sa for siden:

Bacongull og baconsvor (ekte flæskesvor :p ) er jo såååå godt! Og ja, stemmer at det er lite karb :D Men som nevnt her, det inneholder mye salt/krydder så det anbefales vel ikke at man knasker det hver kveld akkurat. Jeg prøver å holde meg til max èn kveld i uka

leeha sa for siden:

bacongull ja nam , og jeg er så sær at jeg liker det med rømmedip :o

MorStine sa for siden:

Da er jeg og sær;) Rømmedip eller Tine Kremost m krydder:sikle:

Kitt sa for siden:

Mmmmm, det er bare såååå godt med en eller annen form for dipp!!!:spisesnak

Og husk å sjekke innholdsfortegnelsen: Det er mange ting som utgir seg for å være ulike former for baconcrisp!:confused:

MorStine sa for siden:

Mhm... Det er så langt meg bekjent bare Maarud sitt Bacongull og Kims Baconcrisp som er lovlig for oss, også var det noen som hadde funnet ett billigmerke:confused:

• disse svorene da...

noli sa for siden:

hva med det billige i den svære posen de selger på rema 1000? noen som vet? (hvis ikke kan jeg sjekke det i morgen, om jeg husker det)

mocca75 sa for siden:

De posene må du holde deg unna, det er bare juks m bacon smak. Masse stivelse og potet i de... Farlig:eek:

Princez sa for siden:

I`m back!... hehe, joda har i dag funnet Euroshopper sin baconsnacks, men så ikke hva den kostet da.... den har 0,2, og dessuten har jeg funnet Gjestekaviar fra mills!! den hadde ca 3 karber!!

Kiera sa for siden:

Euroshopper (får den hvertfall på ICA) har baconcrisp som er trygt å spise. Det er ikke bare billigere en Maarud sine, men de smaker også veldig godt!

noli sa for siden:

Aha. Var det jeg mistenkte, men heldigvis synes jeg ikke de er spesielt gode. Dessuten får jeg vondt i ganen og på tungen av å spise dem. :p

noli sa for siden:

I dag har jeg kjøpt Baconsnacks fra Kims, 1,6 kh per 100 gram. Og de var knallgode, kommer ikke til å savne popcorn mer nå, dette var bedre! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.