Hei alle sammen! Ja no slit æi litt med motivasjon, har lyst på alt som æi ikke kan spise...:eek: Æi har gått på Ketolyse kuren siden i april, til no har æi gått ned ca 13 kg, passe fornøyd med d. Men i det siste har det gått Veldig tregt, ødelegg motivasjonen litt:( Er d noen av dere som har noen råd å komme med... Tar imot alt med Takk! Ska gifte meg 080808 å treng å gå ned noen kilo til... HJELP!
Bare fortsett å stå på...! Du har jo vært superflink til nå..! Og helt normalt at det går litt saktere i ukene framover nå enn det gjorde i begynnelsen.
Jeg begynte også på ketolyse i april, og som du ser på tickeren min så er jeg temmelig misunnelig på deg nå :p
Synes du har vært superflink jeg! :D Bare å fortsette i samme spor, så forsvinner nok resten av kiloene og.. men husk nå bare at detta er ikke no lynkur, du har vel neppe lyst å overkjøre kroppen når det kommer til når den vil slippe kiloene? Vi er mange som begynte i april som har mista mye mindre enn deg, og vi er fornøyde som bare det! :D
La kroppen din få tiden den trenger til omstilling til den nye vekta di, huden og hodet ditt må jo også henge med, vet du ;) Masse lykke til videre!
Sier som de andre jeg at du har jo vært superflink! Se på alt du har fått til i stedenfor å fokusere på de kiloene som sitter hardere. De vil rase av de og, men det er helt vanlig at kroppen bremser litt når man har tatt av såpass mye på så kort tid. Du kommer garantert til å se smashing ut som brud ;) Pust dypt og tenk positivt! :D
Takk til dere alle:) Jo da æi e jo fornøyd, må vel bare ta livet med ro å gjøre som æi har gjort tidligere... stresse ned i mitt hodet for d e vel der d ligg!!!! Lykke til videre alle sammen;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.