fjanni sa for siden:
Begynte på ketolysekuren samtidig som jeg visste at juni bød på noen utfordringer ala fest og bryllup. Men jeg tenkte at det får stå til også får jeg kalkulere inn sprekkene, for om jeg hele tiden skal utsette det pga ting jeg skal så blir det å få av disse 15 kg aldri noe av! hehe. Så i helgen var det en god "sprekk" ja.. med alkohol i går og pizza i dag. Det var jo fryktelig unødvendig å fortsette den dårlige trenden i dag da, men jeg har lært noe skal jeg si dere.
nr.1 - potetgull og cheesedoodles er ikke så godt som jeg trodde det var. tror kroppen min er lei av karbohydrater og trives godt med lavkarbo.
nr.2 - man blir ganske dårlig etter å ha spist så mye karbohydrater midt i ketolysekuren. uggen i magen og splintrende hodepine!
nr.3 - jeg har ikke lyst på godis egentlig, jeg har bare lyst til å putte noe i munnen.
vel, vel.. siden 1 juni og til fredag den 13 juni har jeg gått ned 4 kg og føler meg så mye bedre. spørs vel om vekta er like snill i morgen, men jeg får bare tenke på at det er noen dagers "set-back" og at jeg blir noen dager forsinket til å nå målet mitt. Neste "sprekk" er ikke før i slutten av juni og jeg planlegger å ikke sprekke med annet en alkohol da siden det ikke var godt med chips og snacks i det hele tatt egentlig! Dessuten kan jeg sikkert plukke ut det som ikke passer i brullupsmiddagen.. (ikke mitt bryllup da.. hehe) :D
jeg er så fornøyd og glad akkurat nå. selv med karbo-hodepina! :o