< Tilbake til oversikten

Tusen takk for at dere finnes!

Løvetann sa for siden:

I dag er dag 3 på ketolysekuren for meg. Og jeg kjente plutselig hvor glad jeg er for at forumet på [url]www.lavkarbo.no[/url] finnes!

Jeg hadde opprinnelig tenkt å begynne på Eurodiett, men etter surfing rundt omkring her fant jeg ut at ketolysekuren måtte passe bedre for meg. Og det stemte. Tror knapt jeg hadde hørt om den før, men nå er jeg SÅ fornøyd med valget. :)

Dette forumet er helt genialt, med den felles overordnete tanken og så underforumene for de ulike retninger.

Så jeg fikk bare lyst til å uttrykke takknemlighet til dere som drifter og alle som bidrar til at dette tiltaket lever. :klem:

Alyssa sa for siden:

Så hyggelig å høre! :)
Glad du trives her, det gjør jeg og :D
Helt enig i at dette forumet er fantastisk, og sier takk jeg også - til forumledelse, moderatorer og alle som deltar :blomster:

Gerd sa for siden:

Vi er mange som skylder dette forumet og ledelsen et STOR takk :ja:
Jeg hadde i vertfall ikke klart meg så bra uten dere :klem:

Kristin_B sa for siden:

Enig!! I love lavkarbo.no!!!

noli sa for siden:

Jeg vil også takke for at dette forumet finnes. Har fått ubeskrivelig mye god informasjon her! :D

ailicec sa for siden:

Er såååå enig så enig med dere alle sammen.:gave::heia:

Jillja sa for siden:

Helt enig!! Dette forumet er veldig bra :) Så bra at jeg allerede har brukt litt for mye tid her inne.. det er så mye interessant å lese.

Summer sa for siden:

For en hyggelig tråd. :) Slike tråder minner meg på hvorfor jeg startet opp forumet i utgangspunktet. Takk. :blomster:

Hvordan forumet er består av tre ting: Hvordan det er gjennomtenkt og satt opp. Hvordan forumledelsen og forumreglene er. Og sist men ikke minst: Hvordan brukerne er. Så en god klem og takk til alle brukerne som gjør forumet til en positiv plass å være, og den støtten det er ment til å være. :klem:

Photobscura sa for siden:

Føyer meg i rekken! Skylder forumet en enorm takk!

Pearl sa for siden:

Føyer meg også med glede inn i rekken her.:suss:

smilefjes sa for siden:

Denne vil jeg STERKT delta i.

Stor klem til de som fant på det her - dette er uvurderlig! :klem:

Anne sa for siden:

Helt klart en takk i første rekke til Forumeiere :love:som startet dette, så moderatorer og alle som er med å skape dette forumet til det det :love:er...
[size=3][/size]
Jeg er avhengig:Dog har enormt glede av alt som skjer her inne. [size=3][/size]
[size=3][/size]
Takk!! :klem:

leyla73 sa for siden:

Hiver meg med og retter en stoor takk til alle som drifter forumet og alle som bruker det. :heia: :heia:

Forumet er til veldig stor hjelp og motivasjon for meg!:):)

Hannehk sa for siden:

Ja stiller meg i køen av takkere! Uten tilbakemeldinger og råd jeg har fått her hadde jeg gitt opp for lenge siden! Så takk! :stortsmil

Santa Sofia sa for siden:

Jeg vil også takke! Uten forumet hadde jeg aldri (i alle fall ikke i nærmeste fremtid) funnet frem til ketolysekuren som igjen har gitt meg mye optimisme og tro på at dette problemet mitt nå løser seg :)

MorStine sa for siden:

Slenger med med på denne tråden, alt forandret seg da jeg datt innom her første gangen, i fjor vår!!!

medas sa for siden:

Kaster meg inn på denne jeg og! Er utrolig takknemmelig for dette forumet :blomster:

raptor sa for siden:

Et helt fabelaktig forum!!!:love:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.