I dag er dag 3 på ketolysekuren for meg. Og jeg kjente plutselig hvor glad jeg er for at forumet på [url]www.lavkarbo.no[/url] finnes!
Jeg hadde opprinnelig tenkt å begynne på Eurodiett, men etter surfing rundt omkring her fant jeg ut at ketolysekuren måtte passe bedre for meg. Og det stemte. Tror knapt jeg hadde hørt om den før, men nå er jeg SÅ fornøyd med valget. :)
Dette forumet er helt genialt, med den felles overordnete tanken og så underforumene for de ulike retninger.
Så jeg fikk bare lyst til å uttrykke takknemlighet til dere som drifter og alle som bidrar til at dette tiltaket lever. :klem:
Så hyggelig å høre! :)
Glad du trives her, det gjør jeg og :D
Helt enig i at dette forumet er fantastisk, og sier takk jeg også - til forumledelse, moderatorer og alle som deltar :blomster:
For en hyggelig tråd. :) Slike tråder minner meg på hvorfor jeg startet opp forumet i utgangspunktet. Takk. :blomster:
Hvordan forumet er består av tre ting: Hvordan det er gjennomtenkt og satt opp. Hvordan forumledelsen og forumreglene er. Og sist men ikke minst: Hvordan brukerne er. Så en god klem og takk til alle brukerne som gjør forumet til en positiv plass å være, og den støtten det er ment til å være. :klem:
Helt klart en takk i første rekke til Forumeiere :love:som startet dette, så moderatorer og alle som er med å skape dette forumet til det det :love:er...
[size=3][/size]
Jeg er avhengig:Dog har enormt glede av alt som skjer her inne. [size=3][/size]
[size=3][/size]
Takk!! :klem:
Jeg vil også takke! Uten forumet hadde jeg aldri (i alle fall ikke i nærmeste fremtid) funnet frem til ketolysekuren som igjen har gitt meg mye optimisme og tro på at dette problemet mitt nå løser seg :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.