Posh sa for siden:
er d maks 20 karbohydrater vi kan ha hver dag?
Posh sa for siden:
er d maks 20 karbohydrater vi kan ha hver dag?
magdalena sa for siden:
På atkins induksjon er det 20 gram ja,som skal mest komme fra grønnsaker som vokser over jorda.Men du burde nok lese boken før du begir deg ut på dette.
Posh sa for siden:
jeg har begynt, mn har lest veldig mye her inne, står d mye viktig i boka som jeg bør vite?
Photobscura sa for siden:
Først vil jeg spørre deg hvilken utgave av boka du har. Om du har den norske utgaven av Atkins-boka, så har du vært en smule uheldig, og da kan det være nyttig å supplere med forumet. Det kan du lese mer om her.
Og, ja!!! Om du ønsker å følge en kostholdsfilosofi, så er du faktisk nødt til å lese boka fra perm til perm! Det er klart det er viktig :o. Det er snakk om en lege som har brukt hele sitt voksne liv på å sy sammen en diett ut fra erfaringer med over 70 000 pasienter, og det meste du bør vite står i boka, du stiller veldig sterkt med all den kunnskapen boka gir deg. Å forstå hvordan din egen kropp reagerer på kostholdet er selvfølgelig en del av det, men det er noe du lærer etterhvert!
Jeg mener ikke at du ikke skal spørre om ting du lurer på her inne, men de fleste spørsmålene du har stilt er å finne svar på i boka. Men etterhvert vil de fleste ha spørsmål som går utover bokas evne til å svare, og da er dette forumet gull!
Dette fikser du, boka er, selv på engelsk, lett å lese og er en uvurderlig ressurs for kostholdet ditt. Gjør det til din bibel :D
Posh sa for siden:
ok takk:)
har ingen bok enda, lurer på hvem jeg skal kjøpe, la et innlegg i den tråden du anbefalte.
jeg har akkurat begynt på induksjonen og jeg trodde d var nok informasjon her inne om det til å begynne, følte meg vertfall trygg på hva jeg skal spise.
Nille sa for siden:
Inntil du får tak i boka kan du med fordel lese her:
Posh sa for siden:
ja var der inne:) og slengte ut spørsmål med en gang jeg lurte på noe, så fant jeg ut at innstillingene var sånn at de viste bare innleggene for den siste måneden:p takk for all jelpen skal kjøpe boka i morgen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.