< Tilbake til oversikten

Søker litt hjelp ...

Ninetter sa for siden:

kvalmen vil ikke gi seg!:S Jeg er trøtt slapp og kvalm. Jeg har hatt et opphold fra Ketolyse i 2 uker, betyr det at jeg begynner helt på ny og at det jeg går igjennom nå er helt normalt? 5 dager, fredag.

Jeg tar daglige antioksidanter, omega 3(eye q), diverse vitaminer og krom
Mangler jeg noen stoffer som kan påvirke?

Jeg har fått i meg for lite grønt i det siste, spiller dette inn?

Gaaaah! hjelp noen:rolleyes::o:rolleyes:

Stupedama sa for siden:

Ja, blir mer kvalm uten grønnfór! Litt til hvert måltid er lurt, både for forbrenningen skyld og mot kvalme.

Stratovarius sa for siden:

Jeg drakk masse vann mot kvalmen, og da ga det seg. Kjenner jeg kvalmen kommer - så drakk jeg en liter vann i rolig tempo. Ikke sikkert det hjelper alle men verdt et forsøk? :)

Iset sa for siden:

Du har jo alle tegn på graviditet, menneske. :knegg: Neida, du hadde vel visst om det om det var DET. Huff det høres slitsomt ut. Jeg vet ikke hva jeg kan bidra med, annet enn en :klem:.

Alyssa sa for siden:

Sånn rent bortsett fra at Ninetter er en gutt :p

Har ikke så mye å bidra med jeg heller, bare håper det gir seg snart!

Photobscura sa for siden:

Signerer andre her, mer grønt og mer vann! Ellers er ingefær genialt mot kvalme, enten i teform, eller om man hæler så kan man tygge på en fersk en, eventuelt skjære opp skiver, gjerne sammen med en sitronbåt, og helle varmt vann over og la trekke litt.

Ninetter sa for siden:

jaaaa duxD Trenger vell et annet kjønnsorgan for den du:o:rolleyes: men takk for:klem::D

Kvalmen har gitt seg litt idag, etter at jeg har drukket en del vann^^

Eller var det ingefæren som virket.. nei nei, forsvant ihvertfall, men kjenner enda at den ligger på lur:S:rolleyes: mer grønt mer grøntxD

luringen sa for siden:

vann med sitron i. Litt ingefær, raspet. Eller kapsler. og grøntfor ja. Helt normalt..

søt uten sukker sa for siden:

Det er vel kanskje ikke helt ketolyseriktig å si men for meg hjalp det å spise 5 bringebær:o viktig å få i seg nok karbo. ( noe jeg ikke ofte sier:D)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.