kvalmen vil ikke gi seg!:S Jeg er trøtt slapp og kvalm. Jeg har hatt et opphold fra Ketolyse i 2 uker, betyr det at jeg begynner helt på ny og at det jeg går igjennom nå er helt normalt? 5 dager, fredag.
Jeg tar daglige antioksidanter, omega 3(eye q), diverse vitaminer og krom
Mangler jeg noen stoffer som kan påvirke?
Jeg har fått i meg for lite grønt i det siste, spiller dette inn?
Jeg drakk masse vann mot kvalmen, og da ga det seg. Kjenner jeg kvalmen kommer - så drakk jeg en liter vann i rolig tempo. Ikke sikkert det hjelper alle men verdt et forsøk? :)
Du har jo alle tegn på graviditet, menneske. :knegg: Neida, du hadde vel visst om det om det var DET. Huff det høres slitsomt ut. Jeg vet ikke hva jeg kan bidra med, annet enn en :klem:.
Signerer andre her, mer grønt og mer vann! Ellers er ingefær genialt mot kvalme, enten i teform, eller om man hæler så kan man tygge på en fersk en, eventuelt skjære opp skiver, gjerne sammen med en sitronbåt, og helle varmt vann over og la trekke litt.
Det er vel kanskje ikke helt ketolyseriktig å si men for meg hjalp det å spise 5 bringebær:o viktig å få i seg nok karbo. ( noe jeg ikke ofte sier:D)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.