< Tilbake til oversikten

Heisann! Ny her ...

Momsa sa for siden:

laget meg profil her for en måneds tid siden, trodde jeg skulle på kur... men akk..reiste hjem til parentsa et par uker, og da var det gjort:eek:

er nå begynt på ketolyse igjen. mener å ha holdt på en liten uke. sticksene gir utslag lyserosa, og vekta har gått fra 70.4 til 68.6.

og er det ikke merkelig; når et kilo er borte begynner man å slacke litt.. har ikke veid maten så langt, men spørs om jeg må gjøre det for å få skikkelig fiolett utslag. så på dvd`n til torkil at så lenge det var utslag, så var man i fettforbrenning. men idag har det blitt litt vel mye karbs tror jeg.

hva gjør dere mot søtsuget? jeg klikker snart av sjokoladetrang!

har også fått masse små kviser, andre som opplever det?

har litt problemer med å orientere meg i sånne forum, så regner med denne "presentasjonen" skulle vært et annet sted.. men håper på svar allikevel!;)

Flisa sa for siden:

Hei, velkommen hit. Meldte meg også inn for ca 1 mnd siden. Har ikke fått begynt skikkelig enda, men har i dag bestilt ketolysekuren. Tipper det blir bar, og spennende!!!

Lykke til videre, du har gjort en kjempe jobb..

Hilsen Flisa

Momsa sa for siden:

hei Flisa!

tusen takk for svar! kanskje vi kan følge hverandre litt framover?? skal alltid klare alt alene jeg, men ser på innleggene her inne at man kan få mye god backup og råd- noe jeg tror vi alle trenger i en slik prosess.

håper du får mye utbytte av ketolyse. jeg synes dette virker til å være noe for meg ihvertfall. og pakken kom få dager etter jeg bestilte den i posten!;)

Gerd sa for siden:

Heisann og velkommen :D
[i][/i]
Pass på å spis deg god og mett til hvert måltid. Og at du får i deg noe fett til hvert måltid (tilsvarende ca 1ss) Fettet holder oss mette lenger.
Spis når du er sulten. Da blir ikke kroppen så "gira" etter søtt.
[i][/i]
Og får du sug, så finn deg en ostebit å spise. Og drikk masse vann.

Suget blir borte etterhvert :ja:
[i][/i]
Lykke til :heia:

Vibekebra sa for siden:

Hei! Eg er nett begynnt og. Har vært på kur i 4 dager no... Fekk rosa utslag på stiksen i går og er kjempe fornøyd!!! har tru på dette...

Momsa sa for siden:

heisann gerd!
grattis med supert vekttap!! :)

og takk for gode råd. hva spiser du når du spiser fett til hvert måltid da? jeg har spist feks omelett m ost og bacon, ostesnacks (bacon og ost), fisk og grønnsaker. teller ikke karbsene, så har egentlig ikke peiling på hvor mange jeg spiser pr dag.. :O

Flisa sa for siden:

Til Momsa,

jeg også skal alltid prøve alene. Er verdifull oppbacking å få her. Jeg har så vidt lest og printet ut noen ukes menyer. Det er kjekt å ha. Da ser jeg hva andre spiser og hvordan jeg kan planlegge både måltider og mat i ukene fremmover.

Vi følges nok ;-) igjen lykke til!!

Hilsen Flisa

Gerd sa for siden:

Jeg steker alt i meierismør, bruker litt ekstra oljer eller smør i sauser og supper. Spiser fettet på koteletter osv...

Fete oster, sæterrømme, kremfløte. Ikke lettprodukt.

Momsa sa for siden:

tusen takk for alle hyggelige meldinger! :)

ser det er mye å hente her, må skjerpe meg nå, og være her inne en gang pr dag el noe i den dur!

nå er det natta på meg, begynner å bli stor fare for skrivefeil her nå, øya ble plutselig så smale.. ;)
natta alle sammen, vi snakkes:)

Cassie sa for siden:

Vil bare ønske deg lykke til på ferden!!! Kjekk gjeng her inne som hjelper til med hva det måtte være du lurer på:)

Sense sa for siden:

Hei! Jeg er også relativt ny her. Begynte på ketolysekuren på mandag, og dette er altså min 6. dag. Har gått ned utrolige 3,3 kg og merker det kjempe godt på buksene! Utrolig motiverende :D Jeg er sjokoholiker av rang, og jeg kjente sug de første 3 dagene, men nå har det gitt seg! Frister ikke en gang, og det er egentlig ganske sprøtt side jeg før måtte ha sjokis daglig.... er også veldig glad i chips, men det frister heller ikke lengre - så det er håp!! ;)

Jeg teller ikke karbs men passer på å sette sammen måltider av mat som inneholder lite eller et minimum av karboer. Fikk utsalg på stixen tredjedag (prøvde ikke før dette), og har sjekket hver dag etter dette, bare for å se at jeg er på rett spor. Det går foreløpig helt greit og ikke telle slavisk.

Jeg var veldig svimmel, slapp og rar i kroppen de første dagene, men nå er det også borte. Men nå må jeg veldig sjelden nr. 2 på do... vet ikke om det er normalt, men.... hehe ;) Begynner å få MASSE energi og det er jo ikke feil å få det!!

Lykke til videre!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.