Ja nå er jeg i full gang med postkortaksjonen min, der jeg ber Helseminister Ansgar Gabrielsen bahandle alle som lider av sykelig fedme likt, uansett hvilken helseregion de tilhører.
Jeg har fått postkortene fra trykkeriet, og hvis noen av dere ønsker å støtte den, kan dere sende meg en e-post med navn, adresse og hvor mange kort du ønsker tilsendt. (kortene er selvfølgelig gratis)
Skal vi sende mange kort hver til helseministeren? Ja, vi trenger jo kanskje ikke skrive under med fullt navn. For jeg er jo ingen stor GUTT. Men støtter aksjonen! Kjempebra initiativ!
Har et håp om at hver tar imot ca 10 kort og deler de ut til venner, kjente og arbeidskammerater. Da får jeg spredd de fortest mulig, og fylt opp postkassa til Ansgar Gabrielsen daglig.
Hei igjen, på søndag starter mitt opphold på Alm-Senteret, og jeg vil da skrive dagbok på www.storegutter.com slik at de som eventuelt lurer på hvordan dette fungerer og hvor fornøyd eller misfornøyd vi er med opplegget, kan få info der.
Kan jo opplyse at jeg nå har tatt av 18 kg siden 4. august så det er ca 2 kg i uka.
Ellers vil jeg opplyse om at vi har fått sendt ut over 1500 kort, og jeg håper jo selvfølgelig at disse allerede ligger i postkassa til Ansgar Gabrielsen. For de av dere som ikke har fått kort enda, er det fremdeles bare å ta kontakt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.