Da jeg veide meg i morges hadde jeg gått ned nok et helt kg, dvs. 2,5 kg på nøyaktig 3 døgn :D Vet det er vann, men likevel det motiverer noe utrolig!! :p
Når kan jeg regne med at jeg begynner å brenne fett i stedet for vann? Er det i det ketosen setter inn? I såfall fikk jeg rosa utslag i går kveld... dvs at det siste kg er fett??
Og hvor mye gikk dere ned i henholdsvis uke 1 og uke 2 (hvis dere husker da...) Vil gjerne vite de påfølgende ukene også, hvis noen vil dele.
Er det noen som har tatt bilder under kuren? Har sett på bildene til ei her inne (husker ikke nick) og må si det er utrolig motiverende å se slike bilder som hun har lagt ut!
Grattis :heia: flott start, du begynner å miste fett, når vannet er
ute av kroppen, tenker jeg.
jeg gikk ned 1 kilo i uken ca, men hadde ikke vann i kroppen, så jeg
hadde ikke slik pangstart som mange andre hadde.
Første uken gikk jeg ned 1,7 kg og nå den andre uka har jeg gått ned 1,4 kg.
Blir spennende å se hva den 3.uka gir av resultater :)
Har tatt førbilder, kanskje jeg kommer til å dele dem når jeg er ferdig.
Hei
Flott start, skikkelig motiverende, og det er ikke BARE vann. Rekorden på ketolysekuren (mig bekjentt) er 25 kilo på 100 dager. Det er en jlurnalist i Vi menn som klarte dette og skrev en artikkel om det. Vi andre må være glade for 0,5-1,5 kilo pr uke.
Det er veldig individuelt på hvor mye man går ned de ulike ukene... noen går ned mye i begynnelsen, så mindre senere, noen det motsatte, mens noen går det trått med hele veien. Du får bare stå på og satse på at du får de resultatene du ønsker ut av det :klem:
Kan vise mine syv uker da. Kanskje ikke den mest imponerende vektskalaen, men jeg er fornøyd! Kjenner det godt, og cm har krympet en god del også skal det sies 28.april: -0,9 kg
5.mai: - 2,2 kg
12.mai: + 0,3 kg
20.mai: + 0,4 kg
26.mai: - 0,9 kg
2.juni: 0,0 kg
9.juni: - 0,3 kg
Jeg begynte på ketolysekuren 19. mai, og hadde tatt av 7,2 kilo onsdag forrige uke.
Jeg er superfornøyd, jeg har straks nådd mitt første delmål. Og det beste av alt, er at jeg ikke føler at jeg er på slankern, tvert imot.
Hei! Kjempe bra resultat! Eg har noko lunde det samme som deg... Har vert på kur i 1 veke i dag og vekta viste minus 3 kg i dag!!! Kjempe fornøyd! Eg og veit det er vatn, men 3 kg mindre er 3 kg mindre det!!! Kjempefornøyd!!! Gler meg til fortsettelsen eg...
Mye av det som forsvinner de første dagene kan være vann, men det er nok ikke bare det :)
Jeg har noen før-og nå-bilder. Har lagt noen et sted i journalen min, men tenkte kanskje jeg legger ut noen snart. Kanskje når jeg runder 25 kg ;)
Her er kortversjonen av min veieliste :) Her ser du hvertfall at mange kilo forsvant i starten, jeg har hatt noen platåer, men det har jo likevel gått jevnt og trutt nedover!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.