Da kan du gå inn på tickerfactory.com og velge weightloss ticker og lage en du liker. Så går du inn på endre signatur og limer inn den første koden du får hos ticketfactory i signaturfeltet. Prøv deg fram, Lykke til!
samme spm her. gikk inn på ticketfactory men skjønte ikke et gram...
er det en link her inne på lavkarbo man heller bør bruke eller? og hva går men på inne på ticketfactory- så ingen spes for weightloss..
Får ikke til det der jeg :( Får bare feilmelding når jeg limer inn. Hvor mye av koden skal være med? Har prøvd både med hele og med deler, men like galt blir det. Ikke noe datageni jeg nei...
Noen som har en god beskrivelse av hele greia, sånn at jeg vet jeg ikke limer inn galt sted eller noe?
Hei dere.
Jeg er ny bruker. Forsøker å laste ned Weight Loss Ticker, men får bare beskjed om at "telefonen min" ikke disponerer denne App'en. Jeg bruker ikke mobilen engang - jeg har en old school mobil, så slike ting gjør jeg kun på PC. Noen som har aaaanelse om hva jeg skal gjøre????
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.