< Tilbake til oversikten

Hvordan lager jeg grafisk vektsak her inne?

Pocahontas sa for siden:

Hei dere!
Jeg er ny her fra i dag. Skal hente Startpakka fra Ketolyse.no på Posten i helga.

Meeen, jeg har sett at mange har fine grafiske fremstillinger av vektnedgangen sin....
Hvor finner jeg stedet man lager slike?

Takk! :)

Hannehk sa for siden:

Da kan du gå inn på tickerfactory.com og velge weightloss ticker og lage en du liker. Så går du inn på endre signatur og limer inn den første koden du får hos ticketfactory i signaturfeltet. Prøv deg fram, Lykke til!

Pocahontas sa for siden:

Hei Hannehk!

Veldig nyttig svar...hjertelig takk! :cool:

Momsa sa for siden:

heisann

samme spm her. gikk inn på ticketfactory men skjønte ikke et gram...
er det en link her inne på lavkarbo man heller bør bruke eller? og hva går men på inne på ticketfactory- så ingen spes for weightloss..

Momsa sa for siden:

AHA! tickeRfactory ja!! hehe, da skal d nok gå, tenker jeg.. flau

Jellyfish sa for siden:

Får ikke til det der jeg :( Får bare feilmelding når jeg limer inn. Hvor mye av koden skal være med? Har prøvd både med hele og med deler, men like galt blir det. Ikke noe datageni jeg nei...

Noen som har en god beskrivelse av hele greia, sånn at jeg vet jeg ikke limer inn galt sted eller noe?

Jellyfish sa for siden:

Takk, der fikk jeg det til ja :) Trodde jeg skulle lime inn der det stod url, men det var jo i selve signaturfeltet

Jellyfish sa for siden:

Men det ser ikke ut til at jeg får den til å være der? Er sikker på at jeg har lagret den, prøvd to ganger. Huff, nå føler jeg meg litt teit her...

Lorelai sa for siden:

Hei dere.
Jeg er ny bruker. Forsøker å laste ned Weight Loss Ticker, men får bare beskjed om at "telefonen min" ikke disponerer denne App'en. Jeg bruker ikke mobilen engang - jeg har en old school mobil, så slike ting gjør jeg kun på PC. Noen som har aaaanelse om hva jeg skal gjøre????

Kitt sa for siden:

Dersom du følger denne flotte bruksanvisningen, bør du få det til på pc i hvert fall! ;)

Lorelai sa for siden:

Hjertelig takk:-)

sjefen sa for siden:

Hei, den var jammen meg flott...!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.