Dette er min tredje dag på ketolyse. Har ufattelig nok gått ned 1,5 kg :_oy: MEN, så er jeg så uendelig slapp/kraftløs i kroppen. Kommer meg nesten ikke opp trappene fra 1.etasje til 2. engang... er dette normalt? Er også litt svimmel/ør/tung følelse i hodet... :confused: Holder nok ikke ut å ha det slik noe særlig lengre....
Ok godt å høre! Har kjøpt boken nå, men finner ikke noe om HVORFOR en blir slapp, trett, svimmel osv. Har i tillegg begynt å svette som en gris... sitter rett opp og ned i sofaen og svetter.... antar det er et godt tegn også da... hehe:D
Ellers å fikk jeg rosa farge på ketostixen i kveld!!! JUHU!!! Fargen ligger mellom lavt og mellom-fargen. Har det noe å si? Bør den helst være lilla?? Står kanskje noe i boka om dette.... må sjekke... Er det slik at er man i ketose så er man i ketose, at det ikke går an å være lite eller mye? håper
Så lenge det er utslag på stix så er du i ketose. Finnes ikke svak eller sterk. Stixen er kun en indikator :ja: Og skal brukse om kvelden 2-3 timer etter siste måltid. Så lenge du vet at du er i ketose trenger du ikke bruke den så ofte. Men den er grei å ha viss det skulle stoppe opp for eksempel :ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.