Sukkerzpinn sa for siden:
Jeg klarer ikke å legge inn tickeren min:confused:. Den er ferdig laget, og jeg er inne på brukerpanelet, men det går liksom ikke ann å "lime" den inn??:nedfor:
Jeg klarer ikke å legge inn tickeren min:confused:. Den er ferdig laget, og jeg er inne på brukerpanelet, men det går liksom ikke ann å "lime" den inn??:nedfor:
Areola sa for siden:
Har du gått inn på "endre signatur"?
Jeg klarte det:D Men takk for svar Areola:)
Areola sa for siden:
Ikke noe problem :)
Suzi sa for siden:
Men åssen klarte du det??? Får "Ivalid file" til svar.
(Strever med det samme og nå er det like før jeg tar datamaskinen og knuser vekta med!!)
Areola sa for siden:
Limer du inn rikitg kode? det er den i den første boksen du skal lime inn. merk alt i boksen (det kan være en ekstra linje du ikke ser).
Suzi sa for siden:
Jeg får det visst fortsatt ikke til. Jeg kopierer alt som står boksen under bbCode og passer på at alt limes inn. Bruker Word-ark til mellomlagring så jeg er sikker på at jeg får med meg alt.
I boksen der jeg skal lime det inn står det allerede http m.m. Nå har jeg prøvd både å fjerne det og la det stå. Fortsatt ingen framgang. Har du flere forslag til feil jeg kan ha gjort?
Suzi sa for siden:
Jeg fant feilen sjøl! Limte inn på feil plass ;-)
Reneeanita sa for siden:
heia, e skjønna ikke på kordan e skal klar å få sånn "ticker" eller skriv på profiln min kor mange kg e veid å ka man har gått ned. litt træg kansje ;) hehe men
tora trollmor sa for siden:
Hvor og hvordan bruker dere denne tickeren:confused:, kan ikke engelsk:( å æ finner den bare på engelsk.
tora trollmor
Areola sa for siden:
tora trollmor sa for siden:
Takk takk Areola.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.