< Tilbake til oversikten

Hva er deres god natta-rituale!

Marianne sa for siden:

Hos oss MÅ vi si: "Natta, ses i morra, sov godt!" til onga når de får nattaklemmen. Hvis vi for eksempel sier "Natta, sov godt, ses i morra!" blir det irrettesettelser, gitt...hi..hi
I tillegg skal den ene ha en klem + et kyss på munnen og den andre krever en klem og et kyss på kinnet. Dette er av mamma. Med pappa er det bare klemming.
[color=magenta][/color]
[color=magenta][/color]
Hva er dere NØDT til å si hver kveld til onga?;)

Anne sa for siden:

Mine har flyttet ut for en mannsalder siden, men når de bodde hjemme så var det det samme omtrent til de flyttet ut.

To jenter og en gutt ...
Det vanlige var:

Natta pus, eller natta vennen også klemmmmm og Sov godt. Og natta gutt. Sov godt. Så "suma" "gutten" og jeg litt:)

Hvis de kom hjem etter at jeg/vi hadde lagt meg/oss, så kom de gjerne inn på soverommet og klemte eller klappet meg på kinnet og viska : Sov godt da, mamman. Da visste de at jeg hørte dem og var trygg:)

Marianne sa for siden:

Så koselig !!! :) Særlig at det vanker klemmer selv når de blir større. Og morsomt å høre hva andre har som rutiner. For jeg er 100% sikker på at vi alle forskjellige natta-rutiner og at onga forlanger den samme setningen kveld etter kveld, år etter år.

(Jeg skjønte ikke "suma", men jeg er altså veldig trøtt og treg og lite energisk i dag...):o

Har tenkt å begynne på min MUP, men det har ikke blitt noe ennå...:rolleyes:

Ha en varm og trivelig kveld!
marianne :)

Anne sa for siden:

Å sume...det var det vi begynte med nettersom han vokste til og egentlig ville ha litt kos og kroppskontakt alikevel fra en mamma...elller eldre søstre. Du har sett de stoooooore japanske bryterne...de sumer. Holder rundt verndre og vugger frem og tilbake, løfter og bærer og... ja i det heletatt .....:D Skjønner? Mange måter å kose litt på skjønner du...Vi gjør det enda. rett som det er når han kommer at han må løfte litt på mamman sin:cool: Jeg er 158 og han 190:D , så du kan jo se det for deg:)

Marianne sa for siden:

:) :) :) :) :) :)

Kult uttrykk! Herlig greie! Sume!

Ha en koselig kveld!
Sume fra marianne :p

seagirl sa for siden:

Mine 2 flotte jenter, 4 og 11,5 år :)

Go natt(gullungen svarer det samme), glad i deg(gulllun.....), sove godt(gullungen svar,.....), sees i morgen(gullungen....), godnatt min skatt sov godt i natt...(gullungen svarer - igjen)
JA - vi sier alt dette - hver kveld :) Og nåde meg hvis jeg hopper over noe ;)
Barna og pappan sier "bare natta" og glad i deg, sees i morgen ;)
I tillegg kommer klemmekos :) Deilig slutt på dagen for barna :)

melene sa for siden:

Hos oss er det bare "god natt, sov godt" til jentene, som gir oss en god klem og kyss på kinnet samtidig. Tenåringsgutten får de samme ordene, men UÆRK:eek: , ingen klem!

Kjekt at 10-åringens klemmer nå innvilges oss igjen, da hun var sju var klemmer og susser på kinnet helt UÆRK:eek:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.