Hannehk sa for siden:
Jeg har akkurat startet ketolysekuren og lurer litt på hvorfor mange av dere har kuttet ut kaffen? Jeg er glad i kaffen min så lurer på om jeg bør kutte den ut jeg også.......
Hannehk sa for siden:
Jeg har akkurat startet ketolysekuren og lurer litt på hvorfor mange av dere har kuttet ut kaffen? Jeg er glad i kaffen min så lurer på om jeg bør kutte den ut jeg også.......
Fredrikke sa for siden:
har ikke kutta kaffe ,men drikker ikke mer en to, tre kopper uansett
terry sa for siden:
Koffeinfri går greit. Jeg bruker Nescafes Gull koffeinfri pulverkaffe (på glass med rødt lokk)
Annebe sa for siden:
Jeg drikker kaffen min som jeg alltid har gjort, ca en liter for dag.
Har nå gått på ketolysekur i snart fire uker, og har mistet 6,6 kilo, så det ser ikke ut som kaffen gjør noen skade.
magdalena sa for siden:
Noen tåler kaffe helt fint,andre ikke.Jeg liker ikke kaffe uten fløte og har av den grunn sluttet med kaffen,særlig i de mengder som før.Fløten er en partystopper for meg,og kan jo regnes nesten som et mellommåltid når det blir kaffe og fløte i store mengder.Her er det nok bare og prøve seg frem!:)
raptor sa for siden:
Jeg blir "sulten" av å dikke for mye kaffe. Men et par kopper går bra.
Photobscura sa for siden:
Det er fordi kaffe senker blodsukkeret og kan gi falsk sultfølesle/sukkersug. Jeg har ikke opplevd det, men det er i alle fall en peker!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.