Det har vært vaaaarmt i det siste, og jeg har ikke fått ånden over meg enda til å lage sånn is som det er oppskrift på her inne (fløteis)
Så sambo tipset meg om noe annet som jo egentlig var veldig lurt :D
Jeg har kjøpt isformer av denne typen ca
og så har jeg bare fylt dem med utvannet fun light-saft!
Så nå sittet jeg og slurper i meg en iiiiiskald is med icetea peach smak på :sikle:
Herlig!
Jeg er akkurat ferdig med min is, den inneholdt FunLight bringebær og masse vann!
Fant sånne isformer for noen år siden, har ikke sett det siden, så jeg er glad jeg kjøpte!
Jeg kjøpte min 4pk med former på Nille i går... sant at det er lenge siden jeg har sett disse ja. Hadde jo sååå mange sånne her da vi var små :D
Tuppeware tror jeg har noen bra da, om man har mulighet å få tak i det.
Hehe, sånne har jeg å i fryseren, med funlightsaft i. Har egentlig ikke så lyst på selv, ungene synes det er kjempestas. Er mere fløteis typen jeg da, så jeg må vel til pers å lage is selv ....;)
De er geniale! Jeg har 2 sånne (altså 12 former totalt) og fyller dem med all slags ismasse. Både sukkerfri saft, diverse mousser og iskrem-rører og smoothies osv. I forrige uke laget jeg Lindberg jordbærmousse og frøs ned i formene, vesla ELSKER den. Ordentlig god jordbæriskrem med ekte jordbær.
Måtte bare ta bilde av den kule isformen min!
Sjekk ut - sugerør for å få i seg det som smelter, hehe :p
(Ja, jeg har lite å gjøre akkurat nå - fotball EM har begynt...)
Jeg spiser vanlig vaniljeis 2 l boks og det ser ut som det går helt greit, og ja, jeg har spist mye is den siste tiden. Det som ikke har gått greit er diverse lettbrus. Har testa både Cola light, og Zero. Etter at jeg kuttet ut min daglige 1/2 liter med brus raser vekta nedover.
Det har skjedd det også i gamle dager i perioder med mye pollenallergi. Is er vannvittig godt når pollensesongen står på som verst.
At man ikke får kalorier av is pga kroppen må bruke mye energi for å varme den opp er en myte. Det er vel heller slik at på solrike dager er man som regel i mye aktivitet i forhold til en kald vinterdag, ergo kan man spise mer uten å legge på seg.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.