Jeg har gått ned 4 kilo på 8 dager. Jeg lurer på om det bare er vann og muskler jeg mister. Går på dietten til spisdegslank.no. Jeg drikker masse vann ved siden av, men frykter at det går litt for fort. Jeg startet forrige uke med 72 kg og veier nå 68. Føler dessuten ikke at jeg har gått så mye ned i cm. Er forresten 165 høy. Noen som har noen råd?
Man mister mye vann i begynnelsen da. Du har ikke så fryktelig mye du skal ned da, du får ikke det "hodet ikke slanker seg like fort som kroppen"-fenomenet.
Her leste jeg helt skeivt, og trodde det stod: "Er fortsatt 165 høy", og lurte på om du spøkte eller faktisk var seriøs :lol:
Du, jeg må bare si at det er positivt med noen som faktisk ser det fra den siden, at det går FOR fort. Jeg vet ikke så mye om spis deg slank-dietten, men er det lavkarbo med få og langsomme karbohydrater, bra med protein og fett, så har du ikke mistet muskler i noen særlig grad, du har rett og slett bært på en god del vann!
Takk for svar. Tror nok det er mye vann ja. Maten er ganske god og variert. Men porsjonene er små, men det tror jeg bare er bra. Har tidligere hatt en tendens til å spise litt mye til middag. Er litt slapp nå i begynnelsen, men håper det går over. Virker som om de fleste på lavkarbo diett blir litt slapp i begynnenelsen.
Det er jo ålreit, da! Og i mellomtida kan du jo cruise rundt på forumet her og la deg inspirere av alle de fantastiske oppskriftene, med mindre du skal spise ferdiglaget mat resten av livet, da... Åh... luksus! Å henge over grytene i denne varmen er tortur!
Høres unektelig kult ut å få maten levert på døra.:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.