Hei! Jeg er ny her, startet med dietten igår. :)
Så har jeg et spm. Her vi bor smaker vannet PYTON (Hjelper ikke å koke det eller ha det i kjøleskapet) Jeg bruker derfor mye fun light, men nå ser jeg at dette innholder kh.
Er det noe annet jeg kan ha i vannet for unngå den grusomme smaken??
Det finnes ikke karber i Fun light, men derimot aspartam, et søtningsmiddel vi helst skal holde oss unna!
Ikke er det sunt, og for noen kan det hindre vektnedgang!:eek:
Hmm.jeg leste det her på forumet en eller annen plass at det ble endel kh om en drakk mye av det..
Kjøpte den nye typen fun light, arctic blueberry, der var det 0 kh :D
Jeg har vært storforbruker av aspartame. Etter at jeg startet Atkins, fant jeg fort ut at dette var en såkalt partystopper. I tillegg så jeg på dette: www.veoh.com/videos/v212395E2Z3SJpj og det var nok til at jeg bestemte meg for å kutte ut. Nå må jeg si at jeg føler meg mye bedre og at vekta går nedover igjen.
Drikker Farris Bris når jeg trenger noe annet enn vann. Funker fint for meg.. :)
Vet det er en gammel tråd, men tenkte å kommentere at man alltid må lese på Fun light-flaskene, fordi noen av dem inneholder karboer og noen (de fleste?) ikke.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.