har kjøpt en wokblanding, den heter wok klassisk fra Matmor.
Inneholder kun 0,2 gram karbs, og da er det gulrøtter, brokkoli, babymais, vannkastanjer, sugar snap peas.
Jeg får ikke dette til å stemme jeg, kan jo ikke være så lite karbs i med gulrøtter og maisen????
Det høres ut som det er galt - selv om jeg skulle ønske at det var rett...
Men du kan jo sende en mail / ringe til firmaet og spørre?
Gi oss tilbakemelding hvis du får svar :)
Hei
Det er helt sikkert feil! Jeg sender ofte E-post ang slike feil, og får av og til svar om at de vil endre dette ved opptrykk av innpakning.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
... Og så gjør de det aldri. :p Maggi potetmos med ost er vel ENDA ikke forandret, og det er et år eller to siden det ble klaget på den graverende feilen. Men de selger vel så lite av den at de aldri har fått trykket opp nye innpakninger, ikke vet jeg.
Jeg vet ikke om de har forandret det nå i det siste, det er et par måneder siden jeg sist så en pakke, den var ikke forandret, men den hadde sikkert ligget i butikken i evigheter og da.
Hei!
Har i dag undersøkt saken du beskriver under her og har til min store forundring sett at du har rett.
Karbohydratinnholdet er 8,6 % og fett 0,2 %.
Har videreformidla reklamasjonen til de som har ansvar for emballasjen vår og trykkfeilen vil bli retta opp så snart som mulig.
[color=navy][/color]
Takk for at du gjorde oss oppmerksom på det og lykke til med lav-karbo-jakten!
[color=navy][/color]
Hilsen fra
Ragni Wiksten Sørdahl
Kvalitetssjef Gro Industrier Tønsberg
[color=navy][/color]
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.