< Tilbake til oversikten

Jeg MÅ skryte litt av ketolyse

annabanana sa for siden:

Fyttirakkern, dette går som en drøm :) :)
Har ALDRI greid å slanke meg på egenhånd før, og nå gjør jeg det lett som bare det!!
Denne kuren kan virkelig anbefales på det varmeste, skal fortelle d til alle som gidder å høre på.

jeg trodde jeg visste om alt som var av slankemåter, og akkurat når jeg ville gi opp, oppdaga jeg tilfeldigvis ketolyse :)

Torkil sa for siden:

Hei
Gratulerer med ditt flotte resultat. Du er jo en fantastisk ambassadør for kuren.
Lykke til videre nedover.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

Sandy sa for siden:

Grattis med gode resultater! Jeg må bare slenge meg på skrytet: makan til effektiv kur! Jeg er som deg, har aldri helt fått til denne slankinga, men det er jo helt utrolig hvor "glætt" det går når man ser resultater SÅ RASKT. For ikke å snakke om å bli motivert! Jeg har gått ned 8 kg på ketolyse og skal ned et par til på generell lavkarbo. Og det fungerer strålende. Kjenner at noe av suget begynner å komme tilbake, men jeg er så opphengt i å holde vekta, at det går over av seg selv. Lenge siden jeg har vært så lykkelig over kroppen min - litt skummelt egentlig at en slankere kropp gir en lykkefølelse- men det aller viktigste er at det endelig er JEG som har kontroll over maten og ikke omvendt! Stå på videre!

CHESS sa for siden:

Ja ikke sant ! Ketolyse er helt fantastisk. Jeg har også prøvd det som er av forskjellige
slankekurer, og har mislykkes med de alle. Det har alltid blitt formange sprekker, og til
slutt rakner det helt! Her på ketolyse er det Ketosen som er en stor motivasjons faktor.
Har det helt topp. Har aldri følt meg så frisk og fin som nå uten disse KH ifra mel, potet,
sukker, ris mm. Livet er herlig !!

Torkil sa for siden:

Hei
Forgjengeren til Ketolysekuren var en "Fettrik avmagringskost" som Professor Hans Bassøe benyttet på Haukeland sykehus på sytti- og åttitallet TIL PERSONER DER ANDRE SLANKEMETODER IKKE VIRKET.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

gormnass sa for siden:

Det er hovedoppslag i dagen BT om "FETTRIK AVMAGRINGSKOST". Bergens Tidende skriver på førstesiden (papirutgave) i dag den 08.01.2012:
"Bergenslegen knekte lavkarbokoden allerede på 1970-tallet. De oppsiktsvekkende funnene kom aldri ut til offentligheten.

BT skriver bl.a: Lege Hans H. Bassøe følte seg motarbeidet av bl.a Professor Kaare Norum som på den tiden var leder for Statens ernæringsråd.
Det oppsto kraftig polarisering mellom forskermiljøene i Bergen og Oslo. Mye skyldtes politiske grunner. Jordbruket var en viktig industri på 1970-tallet, og ble opprettholdt av at folk spiste poteter og brød.

svingstangdeluxe sa for siden:

Det som også er kjekt er at smaken forandrer seg litt.. Plutselig så veks t.eks brød i munnen min (det var eg som åt ei skive i går :o..)
Godteriet på lunchbordet fristar ikkje i det heile tatt lenger (har alltid tatt berre ein, så ein til...). No får det stå i fred for meg.

Og dette er før eg har fått merkbare resultater (dvs vekta) men opplever no at overskuddet kjem snikande.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.