Jeg har lagt merke til at det ikke er mulig å endre overskrifter på tråder man legger ut. På et annet forum brukes muligheten for endring helt bevisst av medlemmene, f eks slik:
"Østfoldtreff ny dato xx/xx/2008 " eller "Spm om linfrø har fått svar"
Jeg merker jeg savner funksjonen. Hadde det vært noe?
Vi som er moderatorer og admin kan endre tittel. Vet ikke om det foreligger noen ideer om endre funksjonen, men ønsker du å endre noe, så send en PM til en av oss :)
Mens jeg først er inne på det, et godt tips er å lese godt igjennom tittel før man legger ut en ny tråd, at den er fri for skrivefeil, forståelig i forhold til innhold (at det ikke bare står f.eks "Jeg lurer ...", og så hva man lurer på i innlegget. Få fram budskapet i trådtittel, det gjør det enklere for alle å søke opp relevante ting senere).
Måtte bare ta sjansen og minne på det mens vi først var inne på det :p Jeg bruker litt tid hver dag på å rette leifer blant nye tråder!
Takk for svar! Jeg hadde ikke noe spesifikt i tankene, bare en sånn generell tanke om at det er praktisk å kunne endre overskriften selv.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.