< Tilbake til oversikten

Endre overskrifter

martefie sa for siden:

Jeg har lagt merke til at det ikke er mulig å endre overskrifter på tråder man legger ut. På et annet forum brukes muligheten for endring helt bevisst av medlemmene, f eks slik:

"Østfoldtreff ny dato xx/xx/2008 " eller "Spm om linfrø har fått svar"

Jeg merker jeg savner funksjonen. Hadde det vært noe?

Photobscura sa for siden:

Vi som er moderatorer og admin kan endre tittel. Vet ikke om det foreligger noen ideer om endre funksjonen, men ønsker du å endre noe, så send en PM til en av oss :)

Mens jeg først er inne på det, et godt tips er å lese godt igjennom tittel før man legger ut en ny tråd, at den er fri for skrivefeil, forståelig i forhold til innhold (at det ikke bare står f.eks "Jeg lurer ...", og så hva man lurer på i innlegget. Få fram budskapet i trådtittel, det gjør det enklere for alle å søke opp relevante ting senere).
Måtte bare ta sjansen og minne på det mens vi først var inne på det :p Jeg bruker litt tid hver dag på å rette leifer blant nye tråder!

martefie sa for siden:

Takk for svar! Jeg hadde ikke noe spesifikt i tankene, bare en sånn generell tanke om at det er praktisk å kunne endre overskriften selv.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.