< Tilbake til oversikten

Hvor mange karber på eurodiet?

alva sa for siden:

hei! lurte på hvor mange karber dere på eurodiet ligger på i startfasen? og hvor mye når dere er i sluttfasen??

var inne på eurodiet sidene, og tok sånn kroppsanalysetest, og svaret var at jeg skulle ligge på rundt 2300 kcal, og 250-300 karber!!! noe som jeg personlig synes er vannvittig mye!! kan da ikke stemme!

og to ting til, er det en eurodiet lege i nærheten av hamar??
hvor mye koster det å følge eurodiet??

Distrea sa for siden:

Hallo :)

I starten spiser de fleste 5 produkter om dagen, i de er det fra 3 -15 karber, de med mest skal man bare ha en av om dagen, så man ligger på fra 20-50 karber tror jeg.
Etterhvert når man kommer i andre faser hvor man spiser frukt og slikt veit jeg ikke hva man ligger på, og dit skal jeg ikke sjøl. Håper at når jeg er ferdigslanket klarer jeg å ligge på rundt 50.

Du skal kanskje ikke ned så mye?... mulig det er derfor den regnet ut at du skulle ha så mye karber?.. ikke veit jeg :o

Første legetimen koster 1500 kr. Den varer en time. Du får mye info om dietten og produktene. Får rekv. til utvidet blodprøve. Når blodprøven er ferdig analysert kan du bestille produkter.
De neste legetimene koster 700.

Om det er noe lege i nærheten av der du bor veit jeg ikke, men det er bare å ringe dit for å høre :)

Lykke til :blomster:

Fedonisten sa for siden:

Medi3 Innlandet som har kontor på både Hamar og Elverum har avtale om å kunne skrive ut Eurodiett.

:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.