vekta er kanselert og stikcksene er funnet frem. Startet forsiktig på ketolyse i helga, og kjører for fullt idag. ELler, har vært flink både lørdag og søndag og telt karber for harde livet.
SKulle egent.testa for ketose igår kveld men det ble heller i morgentimene idag og da var den rosa, så da er jeg jo der eller?
når man ikke har vekta å styre seg lenger ,s å får jeg heller stole mer på det jeg inntar og sticksene en stund fremover.
har lest ketolyse boka 1,5 ganger og den blir bare bedre og bedre :)
ti ganger bedre enn boka til foseid ja . :)
men, hvor mye karbs inneholder en kanne med nytrukket kaffe???
noen som vet???
Sånn at det er sagt, så kan folk som ikke er i ketose produsere ketoner i morgenurinen fordi natta er den tida vi går lengst uten å spise...
Mål igjen i kveld, et par timer etter siste måltid, så er du sikker ;)
ingen karbs i kaffe? OK, da kan jeg innta den kanna hver dag da :)
Nå har jeg nettopp spist en egenkomponert lunsj, herlighet den var KNALLGOE.
Dette har jeg spist hittill, og så har jeg drukket veldig mye vann, bøtter nedpå.
Frokost: omelett av 2 egg, og 2 remser bacon.
MM: ca 30 gram paranøtter(de har ropt på meg siden i morres :)
Lunsh: en halv pakke kjøttdeig, stekt. 50 gr.paprika, 50 gr. agurk og 100 gr. lollosalat. 50 gr. mild tacosaus(den fra firstprice, inneholder kun 3.6 karbs pr.100gr.)
Middag: blir det samme som lunsjen.
Ut fra det jeg regner her så ligger jeg på ca 15-16 karbs, eller blir det feil?
STicksen i går kveld var knall lilla, ogjeg har bøttet nedpå med vann, så dette må vel kalles ketose???
Har jo ingen vekt da, men guuuuu jeg hadde lyst å ha en vekt å gå på idag, men nei....gjerne like greit, desto større blir gleden etter noen uker å prøve vekta istedet for ørten ganger i døgnet.
Men dette med ketolyse går virkelig sin gang ja, og jeg leser boka med en gang jeg har en ledig stund :) En veldig inspirerende bok :)
Det er utrolig å flink du er!! Er det ikke mer motiverende å få et synlig bevis på at du faktisk forbrenner fett? Mer motiverende enn å gå på vekta synes jeg.
Hei
Stixen er ofte den første motivasjon, så kommer vekttapet og etter 1-2 uker energi og humør.
Følg kuren etter boken, da virker den best.
MVH
Torkil :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.