< Tilbake til oversikten

Regals muffinsmix, 1,9 g karber pr muffins ...

mariusmor sa for siden:

hmm, det er vel egentlig ganske lite? er det ikke. tenkte vist en bare mååå ha noe til kaffen. kanskje ikke for de som går på ketolyse men på mer generell lavkarbo. vist en dropper melis så blir det kanskje enda mindre..hmmmm?

Distrea sa for siden:

Er dette "vanlige" muffins... som er søtet med sukker og har mel som hoved ingrediens?
Da forstår jeg ikke annet enn at 1,9 karber pr muffin er feil :eek:

Iset sa for siden:

1,9?? Det høres veldig usannsynlig ut, tror nok du har sett på proteinmengden jeg. :lol:

mariusmor sa for siden:

hei. jeg og syntes det var veldig lite. derfo rtok jeg vare på eska. der står det pr muffins.1,7 g protein og 1,9 g karbohydrat og 7,3 g fett så vist ikke det er feilskrevet så stemmer det .

eska inneholder også nonstopp til å ha oppå, men de tror jeg nok ikke er medregnet..hehe.

den er forresten laget av vanlig hvetemel og sukker ja... noen som vil forske litt på den her nøtta????

Iset sa for siden:

Hmm det høres helt vilt ut. Det er nok en trykkleif, slik som Maggi potetmos med ost. Der stod det at hele 200 gram potetmos inneholdt 2-3 karber, men det var feil. Usj.

Iset sa for siden:

Rart at de ikke har NOE informasjon om kakeproduktene sine på hjemmesiden? Bare mel og frokostblandinger ...

Distrea sa for siden:

Det MÅ være feil. jeg tenker at det minimum er 50 karber pr 100 gram.
Og hvis det er nonstopp i pakken skal det også regnes med i utregninga.

synd å si det... men det er nok feil ;)

Iset sa for siden:

Ja, det er rett og slett umulig med 1,9 karber.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.