< Tilbake til oversikten

"Sukkerpress"

leyla73 sa for siden:

Minner litt om drikkepress... :D

Det er helt utroolig hvor lite enkelte respekterer at man ikke spiser kaker og snop. Har opplevt at enkelte blir sure og fornærmede når jeg sier at "nei takk, jeg spiser ikke kaker". (Har faktisk ikke LYST på kake nå for tiden!)

Jeg skal ikke lage et stort problem av dette, - jeg står på mitt uansett. Men, jeg har jo observert at det vanskeligste med å legge om til lavkarbo ikke er meg selv men OMGIVELSENE... :mad:

Dersom dere ser i loggen min, så har jeg stått stille de to siste ukene, men det løsner sikkert snart igjen. :) I loggen pleier jeg å legge inn "dagens seier" av og til. ;) Sjekk dagens, - er litt stolt av den...

Ha en fin-fin lavkarbokveld.

Fredrikke sa for siden:

helt enig , sier helst ingenting til mine omgivelser ang kuren , orker ikke kommentarer , innsigelser osv.....

Kosmokula sa for siden:

'Litt skader jo ikke' :rolleyes: Hørt den før?

Eneste personen jeg har sagt jeg går på lavkarbo til er min mor.
Hun har gått på det selv og vet at det ikke er tull.
Jeg fikk nesten dårlig samvittighet når vi var på grilling hos svigermor og jeg ikke spiste potetene hun hadde lagd - og som hun prøvde å pushe på meg :p

leyla73 sa for siden:

He-he-he... Ja, DEN hørtes kjent ut, gitt! :D

anneca sa for siden:

Jeg har heldigvis sluppet å få sånne kommentarer. Dvs de sier først, bare litt?? Men når jeg sier at jeg ikke spiser noe særlig kbh så gir de seg som regel.

Photobscura sa for siden:

Jeg sier at jeg ikke tåler det, og blir fysisk dårlig av å spise det. Og det er ingen svikt i den sannheten, jeg BLIR jo syk av raske karber.
Jeg har blitt møtt med utrolig mye forståelse og respekt for dette. Særlig svigerfamilien min er kjempeflinke til å legge til rette til meg. Til og med da jeg var veggis, så ble det mekka mat jeg kunne spise :love:

Aline sa for siden:

Jeg opplever begge deler, men nå de siste to ukene har jeg ikke fått høre noe :D Dvs det hender noen spør, men når jeg svarer så er det greit :D

I like!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.