< Tilbake til oversikten

Smirk!

Max sa for siden:

Velkommen til Spark Meg I Ræva-Klubben!!!

Denne eksklusive klubben er åpen for alle, unge som gamle, ferskinger som de fastboende her, liten og stor.

Vi er vel fler som har gått i fella med å "skal bare kose meg litt" med noe, og det har ballet på seg i en retning vi ikke liker, og det er ikke bare bare å ta på seg tvangtrøya igjen.

Her skal vi kunne gi et godt råd, være ærlig mot oss selv når det butter i mot, få inspirasjon fra andre, og ikke minst be om at andre sparker oss i ræva, mentalt sett!!

Så kom igjen, jeg må selv kjøre en streng linje for at nåla skal gå rette veien, og jeg trenger nok ganske mange spark fremover, for jeg skal og vil nå de målene jeg har satt meg :D

Nike sa for siden:

Hei Max:)

Om jeg får lov å gjøre denne tråden til min personlige "skjerpe kveldsmomsingen sparking", så er jeg helt klart med! Melder meg i grunnen inn i alle motivasjonsklubbene som finnes her jeg, hehe...:o
Huff..

Max sa for siden:

Såklart du får lov til det :D Vi har jo alle våre ting å forbedre, ingen er like :D

Nike sa for siden:

Puh!:p Og takk! Du kan like så godt bare sparke meg hardt med en gang, for kveldsspiserdemonen er virkelig i siget for tiden , og ikke er han utpreget lavkarbo heller. Får bare ikke bukt med problemet altså. Så nå MÅ jeg snart ta meg sammen. Etter hvert blir det mindre amming og, og da er det plutselig bare en kropp å fø på..:eek: Seriøs skjerping NÅ.:o:o:o

Solskinn sa for siden:

ooops.. den ble stoor.

Nike sa for siden:

Hehe, da dekker den begge rumpene og:D Dobbel effekt:D

Tusta85 sa for siden:

Genialt navn!

Jeg melder meg! Frivillig? :lol:

Solskinn sa for siden:

Er det myke spark?

Jeg trenger to spark for å komme meg ut og gå meg en tur.

Photobscura sa for siden:

Ojoj, jeg trenger spark for å ignorere varmen å få den rumpa mi på yogamatta og/eller ergometersykkelen!

Areola sa for siden:

Ooh, ohh, jeg er med! Mitt svake punkt for tiden er at alt skal være kosemat og søtt. JEG TRENGER IKKE SØT MAT; DET ER IKKE NATURLIG!
Dette blir min siste kaffe med TO suketter.
Kick my behind!

Petronella sa for siden:

Jeg er herved innmeldt :D

Areola sa for siden:

Dette var ikke helt riktig dag.. Tror dere ikke at bestillingen min fra netrition hadde kommet i dag.... tre forskjellige 5-pack atkinsbarer, mama lupes tortillaer.., vanilje extract og stevia........

FLAU!

Nike sa for siden:

Å gjett om jeg fikk lyst på Atkinsbarer nå da!:o

Lava sa for siden:

Jeg tror jeg må bli med her jeg og...
men etter helgen takk :p

Areola sa for siden:

unnshyll.. :rodme:

Nike sa for siden:

Du er tilgitt - har forspist meg på fiberrik med tranebær i stedet.:o:o:o

Max sa for siden:

spark

Legg dem der du ikke ser dem!

Areola sa for siden:

Men - MEn.. Må ikke ting spises opp så fort de er i hus da....?

raptor sa for siden:

Jeg er helt forpesta med influensa, og føler en helt SYK trang til å trøstespise alt som er søtt og strengt ulovlig!!Dette til tross for at smaksløkene er DØDE!! Stiller min bakende til disposisjon..

Tusta85 sa for siden:

Blotter ræv!

Lava sa for siden:

Lava sa for siden:

I morgen starter den nye SMIRK for meg,
må skjerpe meg på hva jeg putter i munnen,
og være flinkere til å planlegge lunch på jobb.

I kveld skal jeg steke kyllingfilèter i ovnen, koke grønnsaker,
og ha med på jobb, kald brokkoli og blomkål er kanskje ikke godt,
men det skal jeg spise!
Evt bytte ut med salat... ikke flere bacon pølser eller frokostbrød fra bakeren, eller... pølsa er vel ok, men ikke bakevarer.:rolleyes:
Blir så oppblåst i magen så

Kick my ass :p

Tusta85 sa for siden:

flækkermerræv

Satser på en bedre uke nå. :rolleyes:

Nike sa for siden:

Med "medlemskap" i hele 2 motivasjonsklubber er jeg nå klar for å bli sparket gul og blå og få orden på kosthold og kropp og sinn. Har hatt en grei treningsuke, men uten riktig kosthold kommer ikke resultatene, så nå må det handles! Har deklamert min nye sunne livsstil her inne i flere uker nå og har sprukket hver gang, så før dette blir altfor pinlig må jeg rett og slett bare komme i gang. Hjelper en god del at sommeren er her...:rolleyes: Entotre GO!

Max sa for siden:

Nå trenger jeg et lite spark selv. Ikke nødvendigvis matmessig, men jeg får ikke gjort noenting overhodet om dagen. Synes jeg selv da.. Bare rot, uoversiktlige dager, og alt blir bare tull og tøys.

Kick my ass!

Areola sa for siden:

Whooojhaaa! (jupp, det var karate-hyl:D)

Pearl sa for siden:

Eg e me. Har fallt ut av treningen og trenger spark både foran og bak for å komme igang igjen. Er visst helt avhengig av veldig regelmessig trening for å få det til. Faller jeg ut, er det utrolig lett å utsette å komme igang igjen. Har imidlertid erfart før at jeg kan klare å komme inn igjen hvis jeg begynner ganske så forsiktig. Så her kommer et HØYTIDELIG løfte om å starte med 5 minutter elipse i morgen.
:boxing:

Lava sa for siden:

Veggpryd sa for siden:

Selvsuggesjon-stemme: jeg liker ikke is jeg liker ikke is jeg liker ikke is :D

Spiste så mye is her om dagen at jeg fikk halsbrann! :mad: Det har jeg ikke hatt på over et halvt år!

Pearl sa for siden:

Da var jeg igang med treningen. 5 min. elipse + 15 min styrke. Ikke så mye, men en begynnelse. Satser på 6 min i morgen.

Areola sa for siden:

Det er helt utrolig, hver gang jeg baker lavkarbo-brød, begynner jeg med kveldsmat! Jeg har ALDRI hatt behov for kveldsmat, finnes ikke sulten, men det er blitt mitt nye snacks.. Nei, etter helga (skal bort og bo hos andre, da er nok "brødet" best) går resten i fryseren til krisetider... rister på hodet og trenger er spark

Photobscura sa for siden:

I går var det ingen trening utenom masse gåing. Spark meg i rumpa så jeg får tatt en tur på yogamatta og ergometersykkelen -please!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.