< Tilbake til oversikten

Skal, skal ikke?

marquise sa for siden:

Jeg har dessverre gått opp 3 kg denne våren. Var ferdigslanket, men..... (vet jo at jeg har blitt litt mer "slepphendt" med hva jeg spiser, så årsaken er klar). I og med at jeg har gått på Ketolyse i to omganger før, er jeg litt usikker på om det er dumt å kjøre full Ketolyse-kur, eller om det er mer lurt med vanlig lavkarbo? Synes det er veldig enkelt med Ketolyse, men kanskje det er dumt å gå inni i ketose gang på gang? Takknemlig for svar fra dere kloke hoder!

Photobscura sa for siden:

Det står jo beskrevet i boka at vekta kan variere med noen kg etter endt slankekur.
Nå synes jeg ikke tre kg er noe å ta på vei for da. Hva med å bare stramme inn litt, og være mer bevisst på hva du spiser?
Jeg vet ikke hva du mener med å være slepphendt, hva er det du spiser nå som du anser som slepphendt?

Anne sa for siden:

Lurt å ta det med engang.
Hva med å bare stramme inn en uke, for å se hvordan det går. Det er sikkert litt vann, som har kommet tilbake også pga utskeielser.

Og litt ekstra mosjon samtidig, så er du i mål igjen før du får sukk for deg.

Ha en fin dag :klem:

marquise sa for siden:

Tusen takk for svar :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.