Både mannen min og jeg har startet på lavkarbo og er i ketose. Han trener ganske mye. Både vekter og spinning. Når han spinner svetter han så det spruter. Og det stinker!! Har luktet på hånkleet hans og det lukter rett og slett tynner! Svir nesten i nesa.. Han forteller at hele spinningrommet lukter slik pga han:D Er dette vanlig, eller??
Oioi, kjent fenomen, ja! Da jeg tok induksjonen første gangen så skjedde de merkeligste ting, jeg STINKA ram svette, uansett om jeg dusja og skifta så stinka det av meg, jeg fikk kviser (som jeg aldri har hatt før) og det skumleste; jeg menstruerte svart :eek:! Det er rett og slett en detox, kroppen kvitter seg med skit som har samlet opp i kroppen, og det er bare gjennom porer og kroppsåpninger dette kan finne veien. Men don't worry! Det går over!
Jeg slapp heldigvis unna den verste ånden da.
Jøss. Har ikke lagt merke til noe, jeg. Men nå har jeg ikke kyssetestet på en stund da. I følge sticksene er jeg i ketose. Må man lukte ammoniakk for å gå ned? Dvs jeg lukter svette, når jeg har svettet, men det er ikke noe nytt.. Dere kjenner stor forskjell? Går det over etter en stund?
Dette er jo kjempeindividuelt da, jeg f.eks fikk aldri den kjipe ånden de fleste får, men det var ingen tvil om at jeg var i ketose. Og jeg lukta utrolig ille en periode, men det ga seg etter en stund. Mest sannsynlig så var jeg mer skitten enn deg, Stupedama! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.