< Tilbake til oversikten

Prøver på nytt

Joranna sa for siden:

Har kuttet karbo i snart 5 uker nå, uten resultater. Har sikkert spist for lite grønnsaker, fett etc. Men nå prøver jeg på nytt. Boken skal følges til punkt og prikke. Har nettopp bestilt ketolysepillene og stix.:D Så nå håper jeg det løsner her. Ellers gir jeg opp allt som heter ketolyse.. ;)
Håper pillene gjør utslaget og att jeg får sjekket om jeg er i ketose. ???:confused::o

Photobscura sa for siden:

Det er viktig å følge boka slavisk i starten ja, for lite grønnsaker og fett vil ofte sette kroppen din på sparebluss!
Lyke til :blomster:

Joranna sa for siden:

Men må man veie maten?? Eller kan man spise det man ca tror holder? Tenker på kjøtt og grønnsaker. :confused: Har ikke noe nøyaktig kjøkkenvekt. :rolleyes:

Photobscura sa for siden:

Det er en stor fordel. Jeg kjøpte nettopp en digital matvekt på Clas Olson for under 200 spenn. Den er genial!

Tuppen sa for siden:

jeg brukte vekt i begynnelsen, men nå ser jeg det med øyet... for det er en vane sak..... men hadde jeg vært deg så hadde jeg brukt vekta i starten ja...

Torkil sa for siden:

Hei
I starten kan du veie maten for å få en ide om hva du kan spise, ellers er oppskriftene gode å bruke i starten.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

Joranna sa for siden:

Hei
Takk for alle svar.. Kjekt å ha dere!! =)
I dag kom ketolysepillene og stixen. Prøvde en stix her i sted, den ble lyse lilla... Hmm. Håper det er bra tegn.. =)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.