emma1 sa for siden:
Går dere ut av ketose og begynner å venne kroppen til mer karbohydrater? Det er ikke fare for at man raser opp i vekt igjen da eller?:o
emma1 sa for siden:
Går dere ut av ketose og begynner å venne kroppen til mer karbohydrater? Det er ikke fare for at man raser opp i vekt igjen da eller?:o
Megvel sa for siden:
Vel Atkins har vedvarendestigen til vedlikehold, Torkil har ny bok om "etter slankekuren"
Nike sa for siden:
Så vidt jeg vet kan ingenting rase oppover...:geip: Sorry, kunne ikke dy meg..:D:blomster:
emma1 sa for siden:
Hehe - nei der sier du noe ;) Det går litt fort i svingene her noen ganger - fyke oppover kanskje...
Nå er boken om "Hvordan holde vekten..." bestillt :D
Mosepjusk sa for siden:
Først og fremst skal jeg sørge for at alle jeg kjenner får se hvor flott kropp jeg har fått :D Neida...(joda!)
Jeg skal bestille "Etter slankekuren" av Torkil P. Andersen, og kommer nok til å satse på et Lindberg-aktig kosthold... det er i allefall planen!
emma1 sa for siden:
Ja, gjett om jeg skal vise frem min flotte kropp når den tiden kommer da, men 8 kg til den tid... For hvert gram er jeg nærmere målet heldigvis :).
Det er boken "Etter slankekuren" som jeg også har bestilt. Regner med at det blir et litt mer allsidig kosthold med litt mer karbohydrater på meg etter endt kur.
Mosepjusk sa for siden:
Jeg også, men jeg kommer nok aldri til å spise potetmiddag hver dag igjen. Ikke blir det vanlig brød hver dag heller.
Jeg kommer til å bake og fryse ned hundreogørten Lollypop-brød, nam nam!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.