alva sa for siden:
hei! har hatt en cocosa stekeolje stående på kjøkkenbenken, som nå har smeltet! ( sommeren er varm gitt ) bare lurte på om den fortsatt er brukbar å steke i da den er smeltet?? =)
alva sa for siden:
hei! har hatt en cocosa stekeolje stående på kjøkkenbenken, som nå har smeltet! ( sommeren er varm gitt ) bare lurte på om den fortsatt er brukbar å steke i da den er smeltet?? =)
Trolljenta sa for siden:
Ja, den er like spisbar i flytende som i fast form
Veggpryd sa for siden:
He he :D. Det var akkurat derfor jeg var innom her! Jeg fikk sjokk når jeg skulle sette på kaffen i dag. Der stod cocosaglasset fylt med vann, og jeg kunne ikke skjønne hvorfor jeg hadde satt et glass med vann i skapet. :lol:
Er jo helt ny på cocosa... :o
Trolljenta sa for siden:
hehe... det er pga smeltepunktet til cocosa.. Ikke noe mer forunderlig enn is smelter når den kommer ut av frysen etc.
Når sommeren begynte å komme her og cocosaen begynte å bli flytende, så det ut som det var mugg i cocosaen, men det er ikke mugg, bare litt cocosa som ikke er blitt helt flytende enda..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.