< Tilbake til oversikten

Det står litt stille nå ...

Salt sa for siden:

Har nå holdt på med ketolyse i ca. 6 uker. Har gått ned en del, og en del cm, men nå har det stått stille de siste 2 ukene. Holder meg på 15 karber om dagen.

Er dette bare et platå? Eller tåler jeg kanskje ikke kunstig søtning? Spiser ikke SÅ mye kunstig søtning, men det blir litt lightbrus, pittelitt splenda i iskaffen, og noen ganger mørk sukkerfri sjokolade (sukkerfritt.com).

Nåååår kan jeg vente å begynne å gå nedover igjen, 'aaaa?? :utålmodig:

sma sa for siden:

Du får prøve å kutte ut kunstig søting. Det kan også være at du ikke tåler fløte, ost osv så veldig bra. Du kan prøve å kutte ned på det også en stund. Hva med tomater? Spiser du det? Det kan også stagnere vektnedgangen.

Lykke til. :)

Megvel sa for siden:

Har du gått ned mindre enn et halvt kilo uka i gjennomsnitt?
Et platå er det kun om det er mer enn en mnd.

Hva med som du sier, ta bort kunstig sukker og se på hvor mye fløte og rømme du får i deg, og hva med litt trening i det fine været???

Se på karbolia, hun går ned 3 kg i uka for dagen. Men klokker opp til 30 000 steg på skrittelleren!

Salt sa for siden:

Jeg får ikke beveget meg så mye nå om dagen, nei, er midt i eksamen.. Men jeg prøver å gå en tur hver kveld, i det minste.

Spiser en del fløte, så kan prøve å kutte ned på det. Spiser ikke så mye tomater, egentlig..

Megvel sa for siden:

Vet du, stress kan ha mye med det å gjøre også. Når eksamen er over og du får slappa av så går det nedover igjen skal du se.

Salt sa for siden:

Åh! Håper det bare er det! For det er ganske irriterende å være kjempeflink, og å ikke få resultater.. :p

Tuppen sa for siden:

vet hva du snakker om... jeg har opplevd mnd uten at vekta har rikket seg og jeg har vært kjempe flink... men cm forsvinner med meg selv om vekta står fast .... så det er viktig å ha tålmodighet og ikke miste motivasjonen når dette skjer ;)
:klem:

Salt sa for siden:

Tusen takk, Tuppen! Du er så søt. :klem:

sma sa for siden:

Innom og ønsker deg fortsatt lykke til. Det gjelder bare å være sterk så skal du se at resultatene kommer! :D

Photobscura sa for siden:

...Og å nyte livet og slappe av og være glad i seg selv :)
Lykke til med eksamener :heia:

Fredrikke sa for siden:

kjempesmart å måle seg , å det flere plasser rundt om på kroppen. det er jo litt motiverende å se cm forsvinne og da.... selv om det ikke trenger å vises på vekta...

Salt sa for siden:

Det er det jeg gjør...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.