Dersom en ikke er sulten og man er i ketose?Er det sånn at man burde spise noe selv om man ikke er sulten?Går forbrenningen ned om man ikke gjør det?For den gjør jo det ved vanlig "husmannskost"...At kroppen tror det er krise på gang og sparer på alt:eek:
Spiser egentlig bare frokost og middag,og har alltid grønnsaker til mine måltider.Er ikke sulten overhodet,og drikker vann og rooibos te på dagen,i blant kaffe.Hender jeg tar meg litt middagsrester på kvelden,fordi det har gått så lang tid mellom måltider.Men er det nødvendig?
Noen av lavkarbobøker-forfatterne sier "Hvis du spiser når du ikke er sulten, vil du forbli fet" :p :D Ref. Skaldeman. Og videre: "Det er bare sukkerspisere som behøver å spise mellom måltidene."
Jeg har spurt megselv om det samme i det siste.. Har utrolig liten matlyst for tia, er ikke sånn at jeg går med romlende mage,heller.. Ikke sulten og ingen apetitt! Spiser to måltider, frokost og middag.. Litt redd for at jeg kanskje havner i sparebluss? :o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.