< Tilbake til oversikten

Nilleuke

Ninetter sa for siden:

Jeg trenger en ny pangstart. Har hatt en tid med unnasluntringer og "en til det skader ikke". Noen være med på en Nille uke^^:rolleyes::D?

(BTW, Nilleuke? etter den alltid like hjelpsomme Nille her på forumet:p?, hun har uansett svart på ganske mange spørsmål jeg noen gang har hatt å komme med, og er også en grunn til at jeg ikke har blitt medlem men enda sjekket forumet hver dag. Hun har svart på det meste:D:o)

Megvel sa for siden:

:eek:Jeg bare ser på 2006-2008-en din her og måper.. Har vinni før du har begynt du!!!

Ninetter sa for siden:

hehe:P men har dessverre 9-10 kg ijen før jeg når mitt mål:( sliter litt med disse kjenner jeg, og vil derfor ha motivasjon:o^^, men tusen takk for den fine kommentaren:D:D!!

Søster sa for siden:

Jeg vil være med :D Vekten går seint ned og jeg har derfor lyst til å prøve en uke uten søtningsstoffer (hjelp :eek: ), og spise mest mulig etter boken.

Ninetter sa for siden:

jaaa det høres flott ut:D!! når vil du starte^^,? kommer det andre kan de lempe seg på^^:D:p:D

Megvel sa for siden:

Men ojoj. Vet forresten veldig bra at de siste er hardest, og de gikk på nilling. Måtte kutte andre søtstoffer enn splenda helt. Til slutt, da kroppen sa "okeida, litt til" så måtte jeg faktisk slutte for ellers måtte jeg ha kjøpt bare nye klær :D. 38 holdt liksom :D

Søster sa for siden:

Kan starte med en gang om du vil :D Bare si i fra når du er klar du. Har ikke gjort dette før, er det spesielle ting jeg skal passe på? Eller er det bare å spise rent kjøtt/fisk, unngå melkeprodukter og søtningsstoffer, + drikke masse vann?

karbolia sa for siden:

Nilleuke? Hva vil det egentlig si? Er det noe mer enn sånn jeg har spist de siste 5 ukene?

Altså kun vann å drikke og kun lovlig mat?

Eller er det noe ekstra dere skal gjøre...eller knipe inn på? nysgjerrigpetra :D

Ninetter sa for siden:

Alt by the book:D

Søster sa for siden:

Er det greit å spise hvitost og Cottage cheese? Hva med sukrin, går det i samme gruppe som de andre søtningsstoffene?

Har akkurat spist dagens første måltid, bacon og eggerøre badet i meierismør. Synes at det smakte veldig salt og en smule kvalmende :o Greide ikke å spise opp alt, men ble veldig mett da.

Ninetter sa for siden:

tror man skal være forsiktig på meieri produkter(:eek:.. vanskelig.. rømme.. mmm^^) Sukrin er vell sukker/kunstig:P

Ninetter sa for siden:

Frokosten min ble veldig tynnxD en kald pølse(GILDE!!) med 3 karber.... og litt agurk^^, til lunsj spiste jeg en og en halv håndfull med salat, kjøttdeig med masse krydder og masse smeltet ost på toppen(jaja jeg vet, men har sjekket om vektnedgangen fortsetter hvis jeg spiser ost:o:)) Ellers har jeg drukket rund 2 liter vann^^,

Ninetter sa for siden:

middagen bestod av 2 pølser(engelske pølser med 1 kh per pølse:P) 2 egg, bacon salat og jalapeno^^ hadde også 2 fiskekaker før idag^^:eek::rolleyes:

Søster sa for siden:

Hei! :o Hvordan har det gått med deg? Jeg må tilstå at jeg trolig ikke har vært flink nok til å kunne si at jeg har hatt en nilleuke :rolleyes: Har spist ost og andre feite meieriprodukter. Men jeg har greid å kutte ut sukkerfri sjokolade og lettbrus. I tillegg har jeg prøvd å spise mer fisk og grønnsaker. Og det er jeg egentlig veldig fornøyd med. Jeg merker at suget nå stort sett er borte og jeg er ikke så sulten lenger. Ketosestixen viser at jeg fortsatt er i ketose, men likevel virker det ikke som at jeg går ned i vekt. Har ingen tanker om å vende tilbake til mitt gamle kosthold, for det er så godt å slippe å være en "sukkerslave" :D Men lurer jo litt på om kroppen noen gang vil slippe noen kilo :rolleyes: Og er det tilfelle at dette er min trivselsvekt, så er det i såfall kroppens trivselsvekt og ikke min ;)

Max sa for siden:

Jeg er med, dersom dere niller!

Ketostixen har jeg ikke hatt utslag på siden i høst lell, men nå er det strenge regler for matinntak og trening, for jeg sliter også med de siste 7-10 kiloene.

Ninetter sa for siden:

for å si det rett ut så "dreit" nilleuken min seg ut den gang:P er ikke så flink med nillingxD må alltid juksexDxD

Søster sa for siden:

Jaja, da var vi to da :o Jeg greide som sagt å kutte ut sukkerfri sjokolade og brus. Jeg har også peist på med mer fett, kuttet ut magnesiumtablettene og drikker enda mer vann. Og det ser ut til å virke :D Vekten har begynt å gå nedover og jeg er mett og fornøyd :)
Men jeg greier meg ikke uten cc og hvitost, det må jeg bare ha :p

Kanskje du bør satse på å gjøre små forandringer i stedet for å ta alt på en gang?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.