< Tilbake til oversikten

Hvor kjøper dere nøytralt proteinpulver?

luringen sa for siden:

Finner bare whey med div. smak, men har da hatt nøytralt pulver før?? Hvor?!

Distrea sa for siden:

jeg kjøper på helsekosten, men du kan jo bestille på nettet også?
Kanskje kan du finne no i usa også.. der er det mye billigere

luringen sa for siden:

lette på mange norske sider. Finner bare med smak? Har noen en norsk link?

Distrea sa for siden:

du må ha "whey" ?

Iceyviking sa for siden:

Whey Tech med nøytral smak fra Proteinfabrikken er den eneste i Norge som jeg har klart å finne, og jeg har holdt på med dette i maaaange år. Det store problemet er at mange som skriver at de har "all natural ingredients" de har brukt sucralose som søtningsmiddel. De KALLER det naturlig, fordi det VAR sukker. Men ikke la dere lure: det finnes INGENTING naturlig med sucralose. Bare les dere opp på det, så får dere sjokk. I Sverige (for de heldige som bor nærme grensa) har Dalblads en variant proteinpulver med Stevia (som faktisk ER) naturlig, og helt trygt, men den får vi nok ikke i Norge på lenge enda, selv om Stevia nå er tillatt som søtningsstoff i Norge.

Men her er en god oppskrift på deilig, skikkelig naturlig, proteinpulver:

3 kg nøytral Whey Tech
1 kg kakaopulver (helst økologisk ;-))
2-3 toppede ss rent Stevia (ikke bruk de variantene som LIKSOM er Stevia, men som har tilsatt diverse andre greier)

Dette smaker delicioso og er garantert helt rent.

Lykke til, og husk at desto flere av oss som etterspør proteinpulver uten kunstig søtning (og ikke glem det der med sucralose da) desto større sjanse for at vi får det i vanlig handel før eller siden.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.