Jeg har fått så treg mage når jeg går på ketolysekuren. Jeg har en mageregulerende te hjemme som er kjøpt på helsekosten og som heter "Nonne-te". Den har jeg tatt 2 ganger under de 2 ukene jeg har gått på kuren fordi magen har stoppet helt opp. Noen som har erfaring med dette og/eller noen gode råd...:o
jeg har ingen erfaring med teen, hvis den funker uten å ødelegge for kuren, vil jeg tro den er grei. I linkene over finner du en del andre tips som kanskje kan hjelpe på problemet :)
Ja, jeg drikker minst 3 liter kaldt vann daglig. Jeg har vært plaget med treg mage i mange år, men nå var det en og en halv uke siden jeg hadde vært på "do" sist og da føler man seg "stappet"! Jeg kommer nok til å ta "nonne-te" en gang i uken for å få tømt tarmen fremover, og mulig også kjøpe meg sukkerfri sjokolade og cocoa å lage meg avførende "sjokoladebarer". Det er så slitsomt når tarmen ikke fungerer ordentlig :(...
Jeg tok en kopp sterk te i går kveld og var på do i natt og fikk "tømt" meg. Hvor raskt den virker kommer ann på hvor sterk te man lager. Det må litt "krutt" til for at den skal virke på meg...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.