xeena82 sa for siden:
Jeg har funnet drops med 0 g karbo i! :) De finnes i 5 smaker (i alle fall der jeg kjøper dem). Har lagt ut bilde av dem og hva de heter på bloggen min:
xeena82 sa for siden:
Jeg har funnet drops med 0 g karbo i! :) De finnes i 5 smaker (i alle fall der jeg kjøper dem). Har lagt ut bilde av dem og hva de heter på bloggen min:
HIS sa for siden:
Klarer ikke å komme inn på bloggen din :confused:
Hege
Tone-G sa for siden:
Det gjorde ikke jeg heller:rolleyes:
Demithor sa for siden:
De to smileyene er med i linken, så bare visk ut dem så kommer man til bloggen.
Elanessë sa for siden:
Hvor er dropsene på bloggen din?
Alyssa sa for siden:
Her, hvis dette funker:
skinnyshepherd.blogspot.com/2008/05/tips-karbohydratfri-drops.html
xeena82 sa for siden:
d va bare fordi d va me smileya i urln... har fjerna dæm nu... d e en meny på sia av bloggen... dæm ligg på "mai"... under tips: karbohydratfrie drops!
Gulleline sa for siden:
Åh - disse har jeg ikke tenkt på engang, jeg!
Men så er jeg jo skikkelig fersk også...
Paradis-Oscar sa for siden:
Å, den fant jeg med banansmak også!
Men jeg får skikkelig seriøs og uhellig craving av de der...hehe :p
Fint alternativ for de som tåler sukkerfritt da, for å spise noe søtt snop innimellom!:)
terry sa for siden:
Ville bare anbefale "Kongen av Dannmark" utgaven av Fribol dropsene. Svingode! :D
maxima sa for siden:
Hvor mye KCAL er det i disse da?
Yonah sa for siden:
Kalorier? Man teller vanligvis ikke kalorier på lavkarbo... Men du får se om disse dropsene finnes enda også lese næringsdeklarasjonen.
Ellers er det mange drops som man kan trekker fra sukkeralkoholer på og ende opp med mindre 1 karbo pr eske/pose. Feks extra drops, mentos sugarfree.
Men spis ikke en hel eske/pose på en gang, da ender du opp på toalettet resten av dagen.
xeena82 sa for siden:
det er 100 kcal per 100 g i dem.
xeena82 sa for siden:
sukkerfri ifa er også lov å spise.. :)
Yonah sa for siden:
Såklart det er 100kcl pr 100g, det er 100g kunstig søtning. Men poenget mitt var at man teller sjelden kalorier på lavkarbo, og i allefall ikke på atkins. Så defor lurte jeg på om du gjorde det og hvorfor? Du skal da vel ikke spise slike drops hver dag heller?
Ellers er vel ikke kunstig søtning tillatt på atkins induksjon.
xeena82 sa for siden:
akkurat nå går jeg ikke på atkins eller noe annet. Jeg konsentrerer meg om å bli ferdig med masteroppgaven, så får jeg tenke på kosthold etter eksamen.
Stilken sa for siden:
:D Du, hvordan finner jeg oppskrifter i bloggen din? den sjokoladekaken din såg HELT himmelsk ut:rolleyes:
Yonah sa for siden:
Ok, det står nemlig atkins intro i signaturen din;)
Jabba sa for siden:
Kan også anbefale disse dropsene - der er riktig så gode!
saraeple sa for siden:
Takk, for tips, jeg kjøpte meg en eske i dag:)
men jeg har et kanskje litt dumt spørsmål...Det stå altså at det er 0 karber, men så er det 90 g kostfiber. Betyr det at det er -90 net karber per 100g? :p
Gerd sa for siden:
Nei.
Kostfiber er allerede trukket fra. Det gjelder alle norske (og europeiske?) varer. EU-regel. :)
saraeple sa for siden:
Hæ? På hva slags matvarer da? :( I så fall har vel f.eks. fiberrik veldig mye mer karbo enn jeg trodde?
Gerd sa for siden:
Ja, det stemmer.På alle matvarer :ja:
Fiberrik har ca 37 g karber pr 100g.
Lillegutt sa for siden:
Klarer ikke å komme inn å finne ut hvilke drops det gjelder.
Hjelp meg..
Kitt sa for siden:
Finner ikke frem i den bloggen, men regner med at hun snakker om Fribol- drops man får kjøpt på apoteket.
Finnes i flere smaker; blant annet lakris, peppermynte, karamint, spejder (og banan, tror jeg), og 2 forskjellige vondt-i-halsen-hoster-varianter!
celeste sa for siden:
Finnes i banan og ja. Pluss jordbær.. ;) I tillegg har Fribol også vingummibjørner :)
Lillegutt sa for siden:
Takker for svaret
Fribol hm ja det skal jeg prøve. kjenner jeg savner drops av og til...:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.