< Tilbake til oversikten

Jeg har blitt frisk!

Enid sa for siden:

Tenkte jeg måtte lime inn et lite happy-innlegg fra bloggen min her, som jeg postet i bloggen i fredag:

Jeg er ikke insulinresistent lenger! :hearts:
Var hos Lindberglegen i dag, og alle prøvene er fantastiske :heia:
C-peptiden har gått fra 1650 til 666 (jeg har verdens mest rocka c-peptid :D), insulinverdien har sunket, fra 245 til 45, det gode kolestrolet har økt, det dårlige har sunket, alt er innenfor normalen og vel så det!

Tenk, alt dette fra februar til nå! Plutselig har kroppen snudd, etter 2 år på lavkarbohydratskost, og 1 år med metformin. Fine kroppen som har gjort jobben sin!!

Herregud jeg er så glad, jeg bare gliste hele veien hjem, hadde problemer med å holde meg for å ikke hoppe og danse over Torgallmenningen :lol:

Takk til den fine kroppen som har hjulpet meg gjennom dette, og til forumet,som jeg ikke hadde klart meg uten :klem:

Megvel sa for siden:

Gratulerer gratulerer :heia: :heia:

indi sa for siden:

steinbra:) Gratulerer!

Linn H sa for siden:

Så flott! Gratulere så mye. Det må være en heeeeerlig følelse!

Sothøna sa for siden:

Jeg ble så glad av å lese dette:blomster:,
veldig positivt:ja:

Enid sa for siden:

Takk for fine tilbakemeldinger! Det GÅR an å bli kvitt insulinresistensen - har mang en gang vært skeptisk til at jeg noen gang kom til å bli helt frisk... jeg er så glad!
Pcos-cystene forsvant jo også for en tid tilbake siden, så at lavkarbo er gull er det ikke tvil om!

StineK sa for siden:

Gratulerer! Så moro! :heia:

Jeg begynte på lavkarbo for å unngå sukkersyken som mange i familien har fått midt i livet. Så derfor er dette veldig interessant. :)

Brukte kroppen 3 mnd eller to år på å gå fra 2445 til 45?

Gracella sa for siden:

:heia::heia::heia:

Utrolig flott!

energibunten sa for siden:

Ja tenk om diabetesforbundet kunne ta noe av dette til seg... Det har iallefall begynt så smått i USA :-)

KJEMPEBRA !!!!! GRATTIS !!! for en frihet :-) Ikke noe mere tull !

Enid sa for siden:

Både to år, OG tre mnd, om du skjønner!
Har gått to år på lavkarbohydratskosthold - først et år med Lindberg, så et år med Eurodiett og metformin. Først mellom februar i år og nå sank c-peptiden!

Enid sa for siden:

:ja:

Annebe sa for siden:

Så utrolig flott.

Jeg håper det samme skjer med meg etterhvert. Men etter bare en uke på Ketolyse, så har jeg måttet kutte ned på Metformin-dosen, og blodsukkeret er stabilt og fint.

quebec sa for siden:

:heia::heia::heia::heia:Skikkelig god opptur:):):):)

Petronella sa for siden:

Så bra :D Masse gratulerer til deg Enid
:klem:

Summer sa for siden:

Så utrolig fantastisk deilig! :heia:

Jeg er utrolig glad på dine vegne, dette må jo bare føles berusende. Virkelig bra jobba! :klem:

luringen sa for siden:

for en helsegevinst!!!

Enid sa for siden:

Tusen takk for rause og fine tilbakemeldinger, folkens! :klem:

sma sa for siden:

Så utrolig flott! Gratulerer! :heia:

chili sa for siden:

Så bra! Gratulerer! :blomster:

Kitt sa for siden:

Grattis med ekstremt gode resultater!:heia:

Bare lurer på hvor store doser metformin du brukte?
Legen min er helt blank og sier jeg får styre det selv!?!?!?!

Solskinn sa for siden:

Så deilig å høre slike solskinnshistorier :klem:

Anne sa for siden:

Så fantastisk, Enid.
Det gjør så godt å lese sånne historier som din.

Godt å være her inne å oppleve ...

Du har gjort en fantastisk jobb og jeg er helt enig. Kostholdet er et vidundermiddel :pog dette forumet er godt å ha.:klem:

Lemen sa for siden:

Så utrolig bra lesning Enid! Kjempeglad på dine vegne. :blomster:

Bergrosa sa for siden:

Gratulere så mye, det må være en fantastisk følelse! :klem:

Enid sa for siden:

Bruker det enda, 2 x 850 (morgen og kveld).

Enid sa for siden:

Tusen takk! Dere er så gode :hearts:

Det er jo egentlig feil å si at jeg har blitt frisk av insulinresistens: Jeg har blitt frisk av metabolsk syndrom! Først forsvant det høye blodtrykket, så pcos'en, og nå insulinresistensen til slutt :heia:

Og ikke minst, hvor mye friskere jeg er sånn generelt! Borte er migrenen, de hyppige infeksjonene og forkjølelsene, muskel og leddsmertene, den høye pulsen. Konsentrasjonen og hukommelsen er tilbake, og roen har senket seg over kroppen...
Mat for livet, dette her.

Kitt sa for siden:

Takk for svar!:)

Da kan jeg med god samvittighet øke dosen jeg tar, 500mg x 2.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.