< Tilbake til oversikten

Lavkarbopikene

solsikke sa for siden:

Lurer på om det er noen som har noe å anbefale av produktene til lavkarbopikene.
Har no hatt en 2mnd pause fra lavkarbo, og skal til å begynne påan igjen no.
Tenkte også jeg ville skrive at jeg har holdt vekten selv om jeg ikke har trent, og spist vanlig mat...er selv veldig fornøyd med dette:)

Iset sa for siden:

Alle skryter veldig av tortillasene, jeg har enda ikke fått smakt dem men skal bestille et lass derfra nå i sommer. Samme med pitabrødene (mange sier de smaker bedre enn vanlige pitabrød!) og pizzakneckisene. Atkins-barene (de de har som ikke selges i norske butikker) er driiitgode, jeg smakte dem for noen år siden og ble helt hekta. Endelig fås de tak i her i Norge også. :hyper: Ja, og så har du Cavalier-kjeksene, de med kanel. De er fantaaastiske, spesielt til ostekakebunn osv. Men det er nok litt karbs i de da.

Photobscura sa for siden:

Kan anbefale tortillaene, ja! De heter Mama Lupes og er knallgode!

Alyssa sa for siden:

Dette kan jeg skrive under på! Og jeg som ikke engang liker tortillas :eek: Men det var før jeg smakte disse ...

Photobscura sa for siden:

Men det er utsolgt i nettbutikken deres gitt. Lavkarbokafé ser ut til å ha dem da.

søt uten sukker sa for siden:

Åh.. nå ble jeg glad.. Har nemlig bestilt 2 pk pita og 2pk tortilla fra lavkarbo cafe i dag og lurte på om det kom til å bare være helt bortkastede penger eller om det ville være godt.. Høres ut som om jeg har gjort et godt kjøp da :p

isola sa for siden:

Tortillaene og pitabrødene er kjempegode, men vil ikke anbefale å bestille pita derfra. Det tar for lang tid, de jeg kjøpte derfra var blitt ganske tørre. Synd, men det er jo ikke deres feil at ting tar tid..

Elanessë sa for siden:

Men de kommer i tusen knas da.... iallefall hos meg :rolleyes: Brødmix'en syns jeg ble en suksess da!!

søt uten sukker sa for siden:

Åh... det var dumt:( Hva gjør man i steden da?? Har noen prøvd å lage noen selv? Har prøvd Ingis rundstykker til pizza deig, det funka kjempefint, kanskje man kan lage pita av deg oxo?

isola sa for siden:

Jeg bestilte de fra netrition, de var ferske og fine. Og billigere.

Iset sa for siden:

Lavkarbopikene er jo i oppstartsfasen da, da er det ofte dyrere. Tviler på at de sitter med svære overskudd nå, akkurat. Får de flere og flere kunder, går vel prisene ned. Jeg betaler gladelig litt ekstra for å støtte NORSKE slike butikker slik at vi slipper den hersens møkka-tollen og lignende. Men det er meg. :)

Jeg gleder meg ihjel til å smake på tortillasene og pitabrødene i sommer. Skal bestille et lass derfra. :D

isola sa for siden:

Bare så det er klart: jeg er helt for Lavkarbopikene! Butikken er kjempeflott, og jeg er kunde der. Skal definitivt handle mer fra dem! Ca alt er dyrere i Norge, så jeg forstår det. Jeg forstår også at når et bakverk skal importeres, fortolles, bestilles, sendes, så tar det tid. Og da blir det tørt.

Iset sa for siden:

Ja det er typisk Norge. Først må vi betale toll for å få kjøpt varer det faktisk ikke er mulig å få tak i her i landet, og når vi endelig får tak i varene, må vi betale like mye pga. norske avgifter og regler. Halleluja!

solsikke sa for siden:

Tusen takk for mange tilbakemeldinger....blir nok nødt til å bestille ja!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.