< Tilbake til oversikten

Den måtte komme: SPREKKEN!

Nike sa for siden:

Knapt en uke på lavkarbo, og så kom sprekken. Masse nøtteblanding/tørket frukt, hele 2 Atkins bar (føles som fy selv om det er lavkarbo), rugknekkebrød og hvitost. Og litt for mye smoothie. Ikke alt på en gang da, men.. Og så - den ubønnhørlige kroppens reaksjon...:mad::( Why, why, WHY?!?!?!!

Her nytter tydeligvis ingen gylden middelvei, på tide å stramme tøylene, lage en PLAN og starte rent og pent, en gang og for alltid. Basta bom. Jeg er så sint. Hvor ble det av stålviljen da?
Prosjekt søndag: manøvrere viljestyrke. Prosjekt mandag: livskvalitet. Sånn. Litt bedre, i allfall.

Photobscura sa for siden:

Kaller du det en sprekk? 200 gr firkløver og en jumbopose med potetgull, det er en sprekk!
Ikke vær så hard mot deg selv! Dette klarer du fint.

Viljestyrke er oppskrytt, om du derimot deler opp ordet får du noe langt finere; Vilje og styrke :blomster:

Tone-G sa for siden:

haha jeg er enig med Photobscura:)

Nike sa for siden:

Hehe - det er ikke bare HVA, men MENGDENE!!!:eek: Men nå har jeg laget NUP (min versjon av MUP), og jeg føler meg allerede litt lettere. :)

Nike sa for siden:

Snille Pinupen:suss:

I blant trenger man å få ting ut av systemet, og jeg tipper at maltitolen i barene er nok påminnelse i seg selv :)

Nike sa for siden:

Maltitol?

Et sukkeralkohol som Atkins-barene er søtet med. Det går ufordøyd gjennom kroppen, men starter et helvete for mange, med masse luft og diare om det inntas i for store mengder.

Helsike, nå fikk jeg også lyst på :D

Nike sa for siden:

Så det er det som driver og styrer nedi der ja... :rolleyes:

Men de var jammen gode ja:D Dog siste gang for min del...

To barer kan bli litt mye, ja! Og noen reagerer sterkere enn andre på maltitol. Ikke rart om du føler deg dårlig!

Nike sa for siden:

Det verste er at jeg fint kunne spist 2 til:D Minst!! Men nå er jeg halvanne time på overtid her og sengen formelig SKRIKER etter meg. Og imorgen er en ny dag, i hjerneomprogrammeringens tegn, og på mandag begynner NUP - er skikkelig motivert og gleder meg til go`følelsen:)

Ha en strålende kveld!:):)

Hvordan kan jeg IKKE ha en fin kveld, med verdens største freakshow på tv! :D
Hahaha, jeg må snart begynne å øve på Baila el Chiki-Chiki-dansen, for jeg er sikker på at alle kommer til å danse den på diskotekene i sommer :lol:

Nike sa for siden:

Forstår hva du mener med maltitol nå Pinupen.. Aldri mer Atkinsbar på meg..:rolleyes:

Jepp! Fine dansen :lol:

Du er sikkert en av de som reagerer skikkelig. Bra du fant det ut, da, så du ikke tror det er hvitosten eller nøttene som gjør sånn... :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.