Knapt en uke på lavkarbo, og så kom sprekken. Masse nøtteblanding/tørket frukt, hele 2 Atkins bar (føles som fy selv om det er lavkarbo), rugknekkebrød og hvitost. Og litt for mye smoothie. Ikke alt på en gang da, men.. Og så - den ubønnhørlige kroppens reaksjon...:mad::( Why, why, WHY?!?!?!!
Her nytter tydeligvis ingen gylden middelvei, på tide å stramme tøylene, lage en PLAN og starte rent og pent, en gang og for alltid. Basta bom. Jeg er så sint. Hvor ble det av stålviljen da?
Prosjekt søndag: manøvrere viljestyrke. Prosjekt mandag: livskvalitet. Sånn. Litt bedre, i allfall.
Et sukkeralkohol som Atkins-barene er søtet med. Det går ufordøyd gjennom kroppen, men starter et helvete for mange, med masse luft og diare om det inntas i for store mengder.
Det verste er at jeg fint kunne spist 2 til:D Minst!! Men nå er jeg halvanne time på overtid her og sengen formelig SKRIKER etter meg. Og imorgen er en ny dag, i hjerneomprogrammeringens tegn, og på mandag begynner NUP - er skikkelig motivert og gleder meg til go`følelsen:)
Hvordan kan jeg IKKE ha en fin kveld, med verdens største freakshow på tv! :D
Hahaha, jeg må snart begynne å øve på Baila el Chiki-Chiki-dansen, for jeg er sikker på at alle kommer til å danse den på diskotekene i sommer :lol:
Du er sikkert en av de som reagerer skikkelig. Bra du fant det ut, da, så du ikke tror det er hvitosten eller nøttene som gjør sånn... :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.