xeena82 sa for siden:
Har laga en egen oppskrift! Den er nå lagt ut på min blog. Den er kjempegod!! Nam...spiste en i går!:D:D:D Inneholder KUN 2,7 g karbohydrater per 100 g mousse...;)
sjekk ut:
skinnyshepherd.blogspot.com/
xeena82 sa for siden:
Har laga en egen oppskrift! Den er nå lagt ut på min blog. Den er kjempegod!! Nam...spiste en i går!:D:D:D Inneholder KUN 2,7 g karbohydrater per 100 g mousse...;)
sjekk ut:
skinnyshepherd.blogspot.com/
Tuppen sa for siden:
pokker- denne skulle jeg ikke ha sett.... * går og minne på meg selv å ikke gå inn på sånne sider enda *
supert at du deler dette! :D
:blomster:
xeena82 sa for siden:
Har lagt ut bilde av den åsså. Nam... E kjæmpegod frossen åsså, me iskrytalla å hele pakka! :) + Masse andre flotte oppskrifte æ har funne på.
marry-78 sa for siden:
Så fin hjemmeside! Godt med litt insprasjon;)
xeena82 sa for siden:
det er like godt å høre hver gang at noen liker bloggen min :) jeg henter også mye inspirasjon fra andre.. henter noe inspirasjon fra vanlige oppskrifter som jeg omgjør til ketolyse... og fra andre her på forumet...:)
Anitra sa for siden:
Denne skal jeg sjekke ut!
xeena82 sa for siden:
er veldig lettlaget...:) og kjempegod... det er bare å tilpasse mengden kakao ettersom hvor "mørk" man ønsker den skal være... ;)
det eneste jeg har å utsette på i denne oppskrifta er at når den står i kjøleskapet en stund så blir det "vann" på bunnen, og da er moussen på toppen blitt "hardere"..... jeg har ikke klart å finne ut hva det kommer av...har forsøkt å kutte ut noen ting og sånn, men det blir vann på bunnen åkke som... men den er god likevel...:)
Anitra sa for siden:
Jeg er ikke så glad i sjokoladesmak, men min mann elsker det, så jeg skla lage dette til han for å vise at man kan kose seg selv om man er på lavkarbokost. Du hadde fantastisk mye godt i bloggen din!!
xeena82 sa for siden:
ok:) ja, det er mange ting man kan kose seg med synes nå jeg. men det vi nordmenn burde være flinkere til er å kose oss mest i helgene..
du burde også forsøke brownien min:
skinnyshepherd.blogspot.com/2008/06/lavkarbo-brownie.html
det er bare å vispe sammen ingrediensene og ha de i en liten ildfast form i mikroen i 1 minutt... så d blir som varm sjokoladekake.... NAM!! ps. for deg som ikke liker sjokolade går d an å ha i kardemomme eller kanel og bittelitt funsaft (evt) hvis du vil ha fruktsmak... ;)
solsikke sa for siden:
Jeg har nettopp laget den...gikk på ca 3 min så var den ferdig:=)
Men jeg gjorde litt om på den da jeg ikke hadde peanøttsmør. Så jeg kuttet opp en liten neve saltede mandler og tilsatte en halv plate anton berg sukekrfrie sjokolade i tillegg...de ble helt supre...skal spise en til når jeg snart i besøk til svigers...tenke å ha den i lag med is...mmmmmmmmmmm...søndagskaffen er reddet..
Antoinette6 sa for siden:
Åååå, for en flott blogg. Men jeg finner ikke moussen !!! Jeg vil, jeg vil, je VIL ! :)
marry-78 sa for siden:
Prøv å let her du :o)
skinnyshepherd.blogspot.com/2008_05_01_archive.html
Jo, der fant jeg den og er i gang med å lage den nå. Men jeg har litt problemer med å finne ut hva som skal i hva. Hva er 'blandingen'? Er det ett egg pluss to eggeplommer? I og med at man skal blande 'blandingen' med eggehvitene og så skal alt inn i kremen? Jeg satser på at der er slik :)
Denne fikk jeg ikke til :( Den ble for sterk og jeg måtte ha rimelig mye søtningsmiddel (Splenda) i før den ble spiselig. Men den gikk i søpla, gitt. Prøver Torkils i morgen, jeg, og håper jeg får til den.
xeena82 sa for siden:
javel! jeg liker en mørk sjokolademousse, men for de som ikke liker d er d bare å ha mindre kakao i! enkelt og greit!
Men takk for alle oppskiftene dine og flotte bilder, xeena 82
xeena82 sa for siden:
bare hyggelig.. :) jeg slumper som regel litt med oppskriftene etter hvert som jeg har lagd de en del ganger.. tilpasser de litt etter litt...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.