< Tilbake til oversikten

Jeg er ny:)

Jamma sa for siden:

Hei

Både jeg og min samboer prøver oss på ketolysekuren. Jeg er av natur fryktelig glad i snop.. har ikke kommet helt inn i hva som kan spises enda. (Kjøpte noen sukkertøy på apoteket idag... )
Har vært inne på www.lavkarbopikene.no
Er det noe der det går an å spise?
Og i hvilke mengder.. andre forslag tas imot med takk :rolleyes:

Megvel sa for siden:

Hei! Lese lese lese!
Det er masse klistret i både ketolyseforumet og inne på atkins introduksjon. Anbefaler at du forsøker å kutte det meste av digg de første dagene og ser om du slipper søtsuget. Det er "lov" med store IFA. Og veldig høy kakao sjokolader uten sukker.

Tuppen sa for siden:

ønsker deg velkommen hit.. og signerer det megvel sier :D

MorStine sa for siden:

Velkommen hit og gratulerermed valg av veien til ett nytt liv!
Første bud; LES BOKA TIL TORKIL FØR DU/DERE BEGYNNER! Det er så viktig for å få rett start, kjedelig å fomle i blinde i starten og legge til seg dumme og feil vaner, bedre å starte på riktig spor med en gang!

Lykke til og hyl ut om det er noe du lurer på!

Torkil sa for siden:

Hei
Flott å gjøre det sammen med samboeren, da står du ikke alene med prosjektet. En av årsakene til at du er overvektig er trolig at du har veldig søtsug og hang til søtt. Les om dette i "Slank med ketolysekuren" .
Søtsug og sult blir mer eller mindre borte på ketolysekuren og det er en gylden mulighet til å kvitte seg med sin HANG TIL SØTT. Prøv å fokusere på den gode maten du faktisk KAN spise fremfor å bruke all energien på å sjekke ut forskjellige, kunstige søtningsmidler og produkter.;)

vennlig Hilsen
Torkil:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.