Har du prøvd ennå? Jeg tror jeg ville prøvd jeg :) Det høres litt rart ut, kanskje, men mange gode ting høres jo rart ut! Fortell i så fall om hvordan det ble da!
sniker innom i dopause
Har prøvd denne ja! Var helt ok. Litt rart da bacongullet ble litt seigt og ikke sprøtt, men jeg spiste nå opp hele forma så noe godt må det har vært :o
Det hadde nok også vært best om bacongullet kun hadde vært salt (sånn som tortillachips) for var også litt rar smak med sånt som krydderet er på bacongullet. Menmen, som sagt jeg spiste jo alt :p
Velassorterte butikker som Meny og Ica har gjerne papadums. Du får også kjøpt dem på de fleste innvandrerbutikker, men på de som er på Sultan her på Løkka, står det ikke hvor mye karber som er i, selv om de ellers er flinke til å opplyse...
Papadums er indisk flatbrød, og er stort sett laga av linser. Selv om linser i seg selv har en del karber (men visstnok lav GI ut fra hva jeg mener å ha lest), så veier disse flatbrødene temmelig lite, og så er de sprøe og goooooode!!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.