< Tilbake til oversikten

Går dette an tror dere?

Elanessë sa for siden:

Jeg har lyst på nachos i kveld... men spørsmålet er da om jeg kan bytte ut tortiallachipsene med bacongull? (svarte posen)

Altså blande dette inn i brunet kjøttdeig, med masse ost og hive inn i ovnen i noen minutter? Er det faktisk en idè, eller er jeg heeelt på bærtur? :p

blåbær sa for siden:

Har du prøvd ennå? Jeg tror jeg ville prøvd jeg :) Det høres litt rart ut, kanskje, men mange gode ting høres jo rart ut! Fortell i så fall om hvordan det ble da!

karbolia sa for siden:

Det kan jo bli spennende... Håper du melder ifra om resultatet om du faktisk forsøker.... :D

Elanessë sa for siden:

sniker innom i dopause
Har prøvd denne ja! Var helt ok. Litt rart da bacongullet ble litt seigt og ikke sprøtt, men jeg spiste nå opp hele forma så noe godt må det har vært :o

Tuppen sa for siden:

mmm da skal denne forsøkes!

Elanessë sa for siden:

Det hadde nok også vært best om bacongullet kun hadde vært salt (sånn som tortillachips) for var også litt rar smak med sånt som krydderet er på bacongullet. Menmen, som sagt jeg spiste jo alt :p

karbolia sa for siden:

Bacongullet fra Europris har jo bare salt... og 0 karb'er... så jeg skal teste med det. :D

Nike sa for siden:

Hva med å bytte ut bacongull med popadums da? Det er sprøere, og så kan man krydre etter smak..

Nike sa for siden:

De har rundt en karbe pr stk da, men de er jo ganske store, så når man knekker de opp i chipsbiter blir det jo ikke så mye..

Elanessë sa for siden:

Åh har de? Eller er det baconsvor du tenker på? Aldri hørt om det, hvor får man tak i sånt?

Photobscura sa for siden:

Velassorterte butikker som Meny og Ica har gjerne papadums. Du får også kjøpt dem på de fleste innvandrerbutikker, men på de som er på Sultan her på Løkka, står det ikke hvor mye karber som er i, selv om de ellers er flinke til å opplyse...

Papadums er indisk flatbrød, og er stort sett laga av linser. Selv om linser i seg selv har en del karber (men visstnok lav GI ut fra hva jeg mener å ha lest), så veier disse flatbrødene temmelig lite, og så er de sprøe og goooooode!!!

Marita sa for siden:

De har papadums på ica'n her.. :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.