< Tilbake til oversikten

Hvite tenner?

Sirius sa for siden:

Til de som bruker whitestrips:

-puss tennene med Sensodyne, begynn helst en uke før du begynner med første strip. dette reduserer sensitiviteten en god del.

• la det gå noen dager (jeg tar ca en uke) mellom hver strip og se an selv hva du tåler
  • ikke bestill den sterkeste hvis du har sensitive tenner/tannkjøtt.
  • mange tannleger anbefaler disse, men sikkert ikke alle. Er du mer komfortabel med tradisjonell bleking hos tannlegen så hold deg til det.

lokkebiff sa for siden:

:heia: Da er jeg igang, thanx to Lindabtn :suss:

Lindabtn sa for siden:

Wohoo.... Tok sin tid, men de kom til slutt :heia:
Masse lykke til med ditt nye, hvite smil :D

lokkebiff sa for siden:

Dag 2 og jeg synes jeg ser resultat allerede :spent: :heia: :spent:

Linda, du må fikse meg enda en pakke (om du orker selvfølgelig :snill: ) slik at jeg har til vedlikehold! :o

Lindabtn sa for siden:

Jeg så også resultat etter to ganger, er det ikke genialt :p

Skal seff ordne fler, no problemas ;)

lokkebiff sa for siden:

:heia: du er bare suveren!!! :klem:

Photobscura sa for siden:

Hihi, jeg har hvitere tenner med mindre flekker :D Gøy. Men brukte dem bare annenhver dag og stoppa da jeg hadde fem strips igjen, holder lenge.

Tindra sa for siden:

Ha ha.. dere er så overbevisende!!! Nå har jeg bestillt meg hvitere tenner også:D

lokkebiff sa for siden:

Akkurat slik: :D kommer du til å sprade rundt :ja: :lol:

Tindra sa for siden:

:stortsmil Gleder meg!!!:heia: ...Ender sikkert med å måtte bestille til gubben også:p

Ja, det var faktisk en viss underholdningsverdi i å se at tennene ble hvitere! Men jeg måtte stoppe før de ble for hvite, det hadde bare sett teit ut. Dessverre tok de ikke alt av flekker -noe som i følge min tannlege er merker fra da jeg hadde tannregulering, hvilket jeg hadde i eviiigheeeeter :o Så det må slipes av.

Tindra sa for siden:

Kjipt med flekkene da:rolleyes: Er det en sånn 7 dagers behandlig du har kjøpt? Isåfall hvor mange dager brukte du de?

Jaja, de synes ikke med mindre man kommer nære innpå, så jeg klager ikke.
Og de kan jo slipes vekk.
Jeg kjøpte for fjorten dager, den sterkeste (så jeg først når jeg hadde bestilt dem, hadde holdt med medium).
Jeg brukte fra en stripe om dagen, til annenhver dag, det isa en del -noe som heldigvis gikk over. Brukte da tilsammen ni pakker. De dem jeg har igjen kan jeg eventuelt bruke til vedlikehold en eller annen gang.

scartz sa for siden:

jeg kjøpte medium, skulle kanskje ha tatt dem sterkeste.. mister litt motet pga all isingen, liker å ta pause i noen dager. (ca 2 dager, så er den mest ubehagelige isingen vekke..)

Hyper sa for siden:

HVOR bestiller dere disse???

Jeg SKAL ha!!

Lindabtn sa for siden:

Det er bra folk er fornøyde med stripsene :)

Iselilja sa for siden:

Dette må testes ut! :)
Men hvor lenge holder tennene seg hvite? Og hvor ofte må man vedlikeholdsbleke dem?

Lindabtn sa for siden:

Nå har ikke jeg brukt dem så altfor lenge, men jeg har klart å holde tennene mine hvite noen måneder ved å vedlikeholde en gang i uka, av og til annenhver uke. Men jeg vet man kan kjøpe tannkrem i samme serie, kanskje det er med på å holde dem hvite lenger (når man er lei av strips)?!

;)

lokkebiff sa for siden:

For ikke å snakke om "leverandøren" :D :D

Lindabtn sa for siden:

Hohohoho ;)

Iselilja sa for siden:

Hvor lenge brukte dere dem før dere så resultater?

Jeg har brukt disse stripsene tre dager på rad nå, og ser ikke forskjell enda! :høh:

Etter en fem-seks dager så jeg nok forskjell.

Iselilja sa for siden:

Såpass, ja. Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet. :snill:

akita sa for siden:

Etter å lest gjennom dette er jeg også klar nytt blendende smil.... men er jo et par foskjellige typer av disse pakkene, hvilken skal jeg velge?

Lindabtn sa for siden:

Er det forkjellig grad på hvor sterkt det er. Jeg ville gått for classic. Det tar litt lenger tid før de blir hvite, men det iser ikke så mye som med f.eks premium :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.