Ja, det var faktisk en viss underholdningsverdi i å se at tennene ble hvitere! Men jeg måtte stoppe før de ble for hvite, det hadde bare sett teit ut. Dessverre tok de ikke alt av flekker -noe som i følge min tannlege er merker fra da jeg hadde tannregulering, hvilket jeg hadde i eviiigheeeeter :o Så det må slipes av.
Jaja, de synes ikke med mindre man kommer nære innpå, så jeg klager ikke.
Og de kan jo slipes vekk.
Jeg kjøpte for fjorten dager, den sterkeste (så jeg først når jeg hadde bestilt dem, hadde holdt med medium).
Jeg brukte fra en stripe om dagen, til annenhver dag, det isa en del -noe som heldigvis gikk over. Brukte da tilsammen ni pakker. De dem jeg har igjen kan jeg eventuelt bruke til vedlikehold en eller annen gang.
jeg kjøpte medium, skulle kanskje ha tatt dem sterkeste.. mister litt motet pga all isingen, liker å ta pause i noen dager. (ca 2 dager, så er den mest ubehagelige isingen vekke..)
Nå har ikke jeg brukt dem så altfor lenge, men jeg har klart å holde tennene mine hvite noen måneder ved å vedlikeholde en gang i uka, av og til annenhver uke. Men jeg vet man kan kjøpe tannkrem i samme serie, kanskje det er med på å holde dem hvite lenger (når man er lei av strips)?!
Er det forkjellig grad på hvor sterkt det er. Jeg ville gått for classic. Det tar litt lenger tid før de blir hvite, men det iser ikke så mye som med f.eks premium :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.