Jeg har kjøpt bittesmå plastbokser på -nille i dag.
Perfekt hvis jeg skal ha med salsa eller rømme på jobb. Eller et egg. Eller noe annet smått.
De selges i pakker á 3 stk. med forskjellige farger på lokkene.
Kosta bare kr. 13,-! Eller 12,90 for å være helt nøyaktig!
Knipsa de sammen med en yoghurt så dere ser størrelsen.
Ah så det er DERFRA jeg har fått den lille boksen med rosa lokk ja, hehe. Har den i skapet men husket ikke hvor jeg kjøpte den. Jeg bruker den masse, den og noen andre små bokser jeg har liggende. Mannen har ofte salat med seg på jobb og da har jeg enten dressing eller oliven oppi den. Har brukt den til morsmelkerstatning-pulver også, greit å ha ferdig oppmålt til et måltid med seg når man skal ut.
Eneste som er dumt er at lokket ikke sitter godt nok på, men det kan hende det bare er min boks som er gammel eller litt ødelagt?
Åhlens har noen helt geniale plastbokser i ulike størrelser - lokkene klikkes på og sitter som støpt - kan både fryses og tas i mikro. Er nok litt dyrere enn på Nille, men helt overkommelig, og så anvendelig da! Her er det også bokser med flere "rom" i samme boks:)
Tupperware har, eller hadde i alle fall, noen små bokser med helt tette lokk. De kom også i 3pk, men koster nok litt mer enn Nille sine. Tror jeg betalte et sted mellom 50 og 80 kroner for de. Har hatt de i 5-6 år nå, og de er like fine fortsatt.
MorStine komme hit og har tuperwareparty i juni (jada, nå lurer du sikker på hvem jeg er, men det er ikke vanskelig å finne ut. Du var den siste jeg sendte sms til i går kveld ;) Ikke oute meg er du snill - jeg trives så godt som anonym), og da skal jeg jammen se om hun ikke har flere av samme sorten. Er så kjekke til alt sånnt smått.
Boksene Calvin mener heter snackbegre og koster 79 kr for tre stk. De er ikke i vanlig salg, men om man kjenner en snill tuppertante er de fortsatt å få tak i ;)
Ja, gjør du ikke det da tro:rolleyes: Jeg er jo både snill og tuppertante, så ting skal nok la seg gjøre;) Bare gi meg ett pip, så bestiller jeg vet du:spent:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.