< Tilbake til oversikten

Mailadresser ...

tulla sa for siden:

Hvor får "Lavkarbopikene" mailadressene våre fra? Jeg har ikke bestilt noe hos de! Kjedelig å registrere seg på et forum som dette om info videreformidles:confused:

Anne sa for siden:

Hvis du ikke har mailadr din liggende åpent her, så er jeg helt sikker på at det ikke er gitt videre herfra fra ledelsen ihvertfall.

Kanskje du har handlet et annet sted eller er registrert et sted hvor mailadr din er synlig?

Georgine sa for siden:

Det blir ikke videreformidlet noen epostadresser herfra.

Distrea sa for siden:

kanskje du kan spørre "lavkarbopikene"?

det er ikke blitt sendt her fra?... man kan jo fra profilen din sende deg mail i steden for PM.

Jeg har ikke fått no mail derfra, men er det fler som har erfart dette?

(nysgjerrig jeg)

matvraket sa for siden:

har ikke erfart dette jeg heller..

(like nysgjerrig)

Lava sa for siden:

Ikke fått mail jeg heller... merkelig?

Photobscura sa for siden:

Jeg har heller ikke bestilt noe fra lavkarbopikene, men jeg har registrert meg der, og får mail. Er det mulig at du kan ha gjort det samme?

Solskinn sa for siden:

Jeg var innom og så litt på det skjemaet som kom opp når man registrerte ny kunde. Prøv å fjerne den hukken som står i boksen for nyhetsbrev, nederst :)

Solskinn sa for siden:

.. og forresten.. siden eg alltid er glad og fornøyd, så finner jeg frem nokre mørke skyer og sier noe stygt om nevnte nettside. Snu dokker vekk:

[CENTER][/CENTER]

De har en forferdelig plagsom bevegelig reklame nederst til venstre. Det går ikke an å bli kvitt den ved å forminske siden, heller ikke ved å deaktivere shockwave flash object - tillegg i IE. Sistnevnte tar knekken på de fleste slike. Men eg er ingen dataekspert, så det finnes sikkert bedre metoder då.

Så det er grunnen til at det er lite sol på den nettsiden :)

(Jeg bryr meg ikke nok til å gidde å sende kritikken til rette vedkommede)

Photobscura sa for siden:

Nei nei, jeg VIL ha nyhetsbrevet jeg. Syne det er helt fint. Og jeg er veldig obs på avkrysning når det gjelder nyhetsbrev.

Reklamen her over som er for Lavkarbopikene, Lavkarbo Kafé og Ketolyse blir du nok ikke kvitt, og jeg synes det må være greit når det er såpass relevant, og gir dessuten reklameinntekter til et forum det tar mye tid og krefter å drifte:)

Alyssa sa for siden:

Solskinn tenkte nok ikke på reklamen her på forumet, men inne på sidene til lavkarbopikene. :) Og den er jeg helt enig i, blir så svimmel av at det ruller og går nede til venstre hele tiden.

HP sa for siden:

Vi videreformidler ikke brukeres epost-adresser til noen tredjepart. Utover at Lavkarbopikene (og andre) kjøper annonseplass her så har vi ikke noe samarbeid med andre nettsteder.

Iset sa for siden:

Det er nok lurere å spørre lavkarbopikene om dette, eller feks. ha en overskrift som gjør at lavkarbopikene-administrasjonen faktisk vet at tråden handler om DEM slik at de leser tråden. ;)

Fan av godt beskrivende overskrifter

Hedda:) sa for siden:

Hei

Lavkarbopikene.no sender ikke mail til andre enn de som har registrert seg som kunde i nettbutikken.

Har man registrert seg kan man selv logge seg inn i nettbutikken og redigere sin profil. Der kan man velge om man ønsker å motta nyhetsbrev eller ikke.

Nyhetsbrevene sender vi ut til våre kunder slik at de skal bli oppmerksomme på spesielle tilbud, eller når vi får inn nye varer i butikken. Dette er en tjeneste som er ønsket av mange. Som sagt er det valgfritt om man ønsker å motta dette.

Om det er andre som har spørsmål omkring dette eller annet som gjelder Lavkarbopikene.no ser vi helst at dette rettes til: [EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL]

Betzy Boop sa for siden:

Skjønner jo at folk syns det er kjedelig å motta reklame osv,når men ikke er klar over at man faktisk har registrert seg.. Der er jeg helt enig..

Skjønner også at folk har forskjellig syn på om en side er god eller bra..
At ting hopper eller ruller kan virke forstyrrende er jo også et poeng..

Selv synes jeg siden til Lavkarbopikene er helt topp.:)
Helt imponert over alt de har fått til på så kort tid..
Har i alle fall gjort meg en kjempetjeneste ved å samle så mye bra produkter på et sted. :D

Stå på Lavkarbopikene,jeg heier på dere.:):D:)

Iset sa for siden:

Jeg også. Folk har etterlyst en norsk slik butikk i mange år, og når den endelig kommer og faktisk er såpass bra som den er, syter alle over ditt og datt, det er helt utrolig. Snakker ikke om folk i DENNE tråden nå altså, bare så det er sagt. Men jeg skjønner ikke hvor all denne sytingen kommer fra. Jeg er sjeleglad vi endelig har fått et så bra tilbud her i Norge og slipper å bestille alt fra utlandet, og synes man denne nettbutikken er så ræva så lar man bare være å bestille? Jeg liker ikke syting og kjenner jeg blir provosert når lavkarbopikene får så mye urettmessig pes!

Sånn, det var dagens.

tulla sa for siden:

??????????????????????????????????????????????????+

tulla sa for siden:

Takk for ryddig svar!:)

Iset sa for siden:

Jeg snakker helt generelt altså, det var ikke myntet på deg eller denne tråden. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.